کد خبر: ۱۰۲۹۱۲
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۴
رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار
رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار با بیان اینکه 90 درصد آجیل و خشکبار از تولیدات داخلی تأمین می‌شود، گفت: بادام زمینی، تخمه آفتاب‌گردان و مغز گردو از چین و شیلی وارد می‌شود.

به گزارش سازمان بسیج کارگری از تهران ، مصطفی احمدی با بیان اینکه 90 درصد آجیل و خشکبار مصرفی از تولیدات داخلی تأمین می‌شود، گفت: برخی اقلام آجیل و خشکبار برای تعادل بخشی به بازار مصرف از طریق واردات تأمین می‌شود. 

رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار افزود: بخشی از مغز گردو از شیلی، بادام زمینی از چین و همچنین بخشی از تخمه آفتاب‌گردان مصرفی از چین به کشور وارد می‌شود. 

وی با بیان اینکه قیمت آجیل و خشکبار نسبت به سال گذشته مناسب‌تر شده است، بیان داشت: در مجموع میانگین قیمت 60 تا 70 قلم از آجیل و خشکبار حدود 10 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته ارزان‌تر شده است. 

احمدی با اشاره به برگزاری نمایشگاه‌های بهاره اظهار داشت: در این نمایشگاه‌ها که از 11 اسفند آغاز به کار کرده و تا 20 اسفند فعالیت آنها ادامه دارد، آجیل و خشکبار با کیفیت با تخفیف 5 تا 6 درصدی عرضه می‌شود. 

رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار با بیان اینکه بازرسی اتحادیه در نمایشگاه ها حضور می یابند، گفت: در صورت هر گونه شکایتی از واحدهای صنفی عرضه آجیل و خشکبار مردم می‌توانند با مراجعه به اتحادیه‌ها موضوعات خود را مطرح و پیگیری کنند. 

انتهای پیام/

منبع: فارس

نام:
ایمیل:
* نظر: