شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۳:۲۵:۳۸
کد خبر: ۱۰۲۹۶۴
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۶
فرمانده سپاه فجر فارس:
فرمانده سپاه فجر استان فارس با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی تضمین‌کننده اشتغال ایرانی و استمرار تولید داخلی است، گفت: مردم با خرید کالای داخلی از تولید و اشتغال ایرانی حمایت کنند.
به گزارش سازمان بسیج علمی ، پزوهشی و فناوری استان فارس به نقل از خبرگزاری تسنیم ،آئین افتتاح مجتمع خدمات رفاهی فجر شیراز با حضور سردار  امامی مسئول خدمات کارکنان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سردار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه فجر فارس برگزار شد.

سردار غیاثی در حاشیه این مراسم با بیان اینکه مجتمع خدمات رفاهی فجر در راستای ارائه خدمات و محصولات راه‌اندازی شده است اظهار داشت: این مجتمع در زمینی به مساحت دو هزار مترمربع احداث شده و پوشاک ایرانی -  اسلامی، خدمات بیمه، بیمه خدمات درمانی (ساتا)، لوازم خانگی ایرانی، محصولات غذایی، لوازم خودرو و سایر ملزومات موردنیاز در بخش‌های مختلف این مجتمع ارائه می‌شود.

فرمانده سپاه فجر  با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی تضمین‌کننده اشتغال ایرانی و استمرار تولید داخلی است، گفت: مردم با خرید کالای داخلی از تولید و اشتغال ایرانی حمایت کنند و اگر این حمایت استمرار داشته باشد شاهد شکوفایی و تقویت اقتصاد کشور و افزایش کیفیت کالاهای تولید داخل کشور هستیم. 

وی با بیان اینکه خانواده مومن ایرانی نباید دغدغه تهیه پوشاک اسلامی داشته باشد، خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین بخش‌های مجتمع خدمات رفاهی فجر فروشگاه محصولات ایرانی - اسلامی است که محصولات مورد نیاز را به خانواده‌های کارکنان و پیشکسوتان سپاه در استان فارس که بیش از 20 هزار نفر هستند، ارائه می‌کند.

سردار غیاثی افزود: محیط مجتمع خدمات رفاهی فجر شیراز و ارائه خدمات در آن  بر اساس اخلاق و مبانی اسلامی است تا خانواده‌ها به راحتی و با اطمینان خاطر بتوانند خرید روزانه خود را انجام دهند.

وی با بیان اینکه ارائه کالاهای تولید داخل کشور و ترویج فرهنگ استفاده از کالای ایرانی اهداف مهم راه‌اندازی مجتمع خدمات رفاهی فجر هستند، گفت: در فروشگاه‌های مجتمع خدمات رفاهی فجر شیراز تا حد امکان محصولات تولید داخل کشور و استان فارس ارائه می‌شوند.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه ایجاد بازار خرید برای محصولات تولید داخل و پروژه‌های اقتصاد مقاومتی رسالت مهم مسئولان اقتصاد کشور است، خاطرنشان کرد: سپاه فجر فارس در راستای حمایت از تولید ملی و محصولات اقتصاد مقاومتی، فروشگاه محصولات طب اسلامی - ایرانی را در مجتمع خدمات رفاهی فجر شیراز راه‌اندازی کرده است.

وی با بیان اینکه مجتمع خدمات رفاهی فجر شیراز فضای لازم برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی را دارد، خاطرنشان کرد: تمام محصولات و خدمات ارائه شده در مجتمع خدمات رفاهی فجر با هدف حمایت از اقتصاد و معیشت خانواده ایرانی پیش‌بینی شده است.

سردار غیاثی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی راه حل موثر مقابله با تحریم‌های اقتصادی است، بیان کرد: اشتغالزایی برای جوانان، ارتقای امنیت شغلی کارگران، ارتقای وضعیت معیشت خانواده ایرانی، ارتقای کیفیت کالای ایرانی و زمینه‌سازی برای صادرات محصولات کشور ارکان اساسی اقتصاد مقاومتی و لازمه دستیابی به اقتصاد مولد و پویا هستند.

نام:
ایمیل:
* نظر: