جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۸:۱۴:۱۹
کد خبر: ۱۰۲۹۹۷
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸
فارس
همزمان با نشست ریاست بنیاد نخبگان استان فارس با مسئولان و دانشجویان استعداد برتر دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار گردید.

به گزارش سازمان بسیج علمی ، پزوهشی و فناوری استان فارس به نقل از بنیاد ملی نخبگان ،کارگاه معرفی تسهیلات و حمایتهای بنیاد ملی نخبگان، همزمان با نشست ریاست بنیاد نخبگان استان فارس با جمعی از مسئولان و دانشجویان استعداد های برتر دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار گردید. در این نشست شرکت‌کنندگان از امکانات و تسهیلاتی که توسط بنیاد ملی نخبگان، در اختیار استعداد های برتر قرار می گیرد، آشنا گردیدند.

در ابتدای این نشست که با حضور حدود 50 نفر از مسئولان، کارشناسان و دانشجویان استعداد های برتر دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار گردید، دکتر نجابت معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و دکتر آزادی رئیس دفتر هدایت استعداد های درخشان این دانشگاه، ضمن تشکر از بنیاد نخبگان استان فارس برای برگزاری این نشست و کارگاه، توضیحات و پیشنهاداتی را از جمله تشکیل کمیته های مختلف توسط دانشجویان تحت حمایت بنیاد و انتخاب سرگروه هایی برای ارتباط بیشتر با مسئولان بنیاد فارس و دانشگاه علوم پزشکی شیراز مطرح نمودند.

در قسمت اصلی این نشست دکتر شریف رئیس بنیاد نخبگان استان فارس ضمن معرفی چارت سازمانی بنیاد نخبگان، تسهیلات و حمایتهای بنیاد را در ارتباط با دانشجویان معرفی نمود. در پایان این نشست نیز با حضور  کارشناسان بنیاد نخبگان استان فارس به سؤالات مسئولان و دانشجویان دانشگاه شیراز در ارتباط با تسهیلات و حمایتهای بنیاد پاسخ داده شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: