پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۲:۵۶:۱۲
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۰۳۰۶۴
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۷
مسئول بسیج دانشجویی شهرستان جهرم خبر داد:
200 نفر از دانشجویان بسیجی دانشگاههای مختلف جهرم به اردوی راهیان نور اعزام شدند.

به گزارش تنویر جهرم محسن صادقی مسئول بسیج دانشجویی آن شهرستان در گفتگو با خبرنگار ما با اعلام خبر اعزام دانشجویان دانشگاه های جهرم به مناطق عملیاتی جنوب کشور گفت : بیش از 200 دانشجو از دانشگاه های پیام نور ، دولتی، علوم پزشکی و آزاد در قالب پنج دستگاه اتوبوس به  اردوی راهیان نور جنوب کشور و  مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام می شوند.

وی افزود : این سفر معنوی به مدت چهار روز از نوزدهم لغایت بیست و سوم اسفند ماه خواهد بود که طی آن دانشجویان از مناطق عملیاتی همچون شملچه ، علقمه ، هویزه ، طلائیه ، خرمشهر و دیگر یادمان های آن دوران بازدید می کنند .

صادقی با بیان اینکه دانشجویان در مدت حضور در این اردو با عظمت هایی که مردم ایران خلق کردند آشنا می شوند، تصریح کرد: دانشجویان باید به عنوان یک مبلغ در این اردوها حضور یابند و بعد از بازگشت نیز انتقال دهنده ارزش ها و آرمان های شهدا باشند.

مسؤول بسیج دانشجویی جهرم خاطرنشان شد : با توجه به این که فرهنگ، قدرت انتقال از زمانی به زمان دیگر و از نسل قدیم به نسل جدید را دارد، در سال‌های پس از جنگ تحمیلی راهیان نور نقش به سزایی در ترویج و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسلهای بعد و به ویژه جوانان و نوجوانان، ایفا کرده است.


نام:
ایمیل:
* نظر: