جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۷:۳۲:۱۶
کد خبر: ۱۰۳۰۸۵
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۴
مسئول سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری استان فارس خبر داد :
دکتر دهقانی معاون دانش و پژوهش و مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان فارس صبح امروز در جلسه شورای این معاونت از راه اندازی دانشگاه امام حسین (ع) در سال آینده خبر داد و گفت :یکی از اولویت ها در سال آینده شروع به کار مجدد دانشگاه امام حسین (ع) با همکاری دانشگاه علمی کاربردی استان فارس می باشد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری از استان فارس جلسه شورای معاونت دانش و پژوهش و سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان فارس صبح امروز با حضور دکتر دهقانی و کلیه اعضا برگزار شد .

دکتر دهقانی در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از کلیه شورا گفت : در سال 1395 به همت تلاش و کوشش بی دریغ کارکنان و به برکت کار جهادی که صورت گرفت در دو مجموعه معاونت دانش و پژوهش و سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان فارس پیشرفت های بسیار خوب و چشمگیری مشاهده شد که قسمتی از این پیشرفت ها در رتبه بندی صورت گرفته قابل مشاهده است .

وی اضافه کرد : با توجه به حمایت های بی دریغ سردار غیاثی فرمانده سپاه فجر استان فارس از امورات علمی ، این رشد و پیشرفت در سال آینده نیز با قوت بیشتری می بایست پیگیری شود .

دکتر دهقانی در ادامه ضمن اشاره به اولویت بندی برنامه و تقسیم وظایف در سال آینده بیان کرد : یکی از اقدامات مهم در سال آینده راه اندازی مجدد دانشگاه امام حسین (ع) می باشد که مقدمات کار در سال اخیر فراهم شده است و به حول و قوه الهی دانشگاه در سال آینده با رویکردی جدید و با همکاری دانشگاه علمی – کاربردی استان فارس مجدد شروع به کار خواهد کرد و در سال آینده ایوذر کلانتری از کارکنان مجموعه عهده دار امورات مختلف دانشگاه خواهند بود .

در این جلسه همچنین تغییرات سال آینده به کلیه شورا اعلام شد که طبق آخرین تحولات صورت گرفته، در سال آینده حسین پناهی به عنوان جانشین سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری ، خازن به عنوان مدیر حمایت از مخترعین و مبتکرین ، غلامرضا شکوهیان به عنوان جانشین معاونت دانش و پژوهش سپاه فجر و مسئول پایگاه های علمی سازمان بسیج علمی ، امید سیاری به عنوان مدیر تجربه نگاری معاونت دانش و پژوهش ، مجید رضایی زاده به عنوان مدیر تبادل و نشر دانش معاونت دانش و پژوهش ، سجاد نوروزی به عنوان مدیر پژوهشی معاونت دانش و پژوهش ، سعید زارعی به عنوان مسئول اندیشه ورزی معاونت دانش و پژوهش و هادی میرشکاری به عنوان مسئول پژوهشکده مطالعات و تحقیقات سازمان بسیج علمی استان فارس به انجام وظایف خود خواهند پرداخت .

شایان ذکر است معاونت دانش و پژوهش و سازمان بسیج علمی، پزوهشی و فناوری استان فارس دو مجموعه ای هستند که پیگیری امورات علمی را در داخل و بیرون از سپاه دنبال می کنند .

نام:
ایمیل:
* نظر: