کد خبر: ۱۰۳۰۹۲
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۹
معاون رئیس‌جمهور:
معاون توسعه مناطق روستایی رئیس جمهور گفت: تسهیلات اشتغال‌زایی مشاغل کوچک با کارمزد 8 درصد در قالب طرح‌های مشارکتی از طریق شرکت‌های تعاونی پرداخت می‌شود.

به گزارش سازمان بسیج کارگری ، سید ابوالفضل رضوی ظهر دیروز در حاشیه مراسم بهره‌برداری از 2 طرح عمرانی در گناباد در جمع خبرنگاران با اشاره به ایجاد 250 هزار مشاغل روستایی تا پایان دولت یازدهم گفت: تسهیلات اشتغال زایی مشاغل کوچک با کارمزد 8 درصد در قالب طرح‌های مشارکتی از طریق شرکت‌های تعاونی پرداخت می‌شود.

وی یکی از سیاست‌های مهم دولت را ایجاد اشتغال در مناطق روستایی برشمرد و یادآور شد: تاکنون 146 هزار مشاغل پایدار در این مناطق ایجاد شده است.

معاون توسعه مناطق روستایی رئیس جمهور با اشاره به 300 میلیون ریال عتبارات حداقل برای تسهیلات مشاغل کوچک اضافه کرد: قرار است این تسهیلات در رشته‌های مختلفی همچون صنایع دستی، قالبیافی و سنگ‌های قیمتی از طریق شرکت‌های تعاونی پرداخت شود.

در ادامه این مراسم، عضو کمیسیون عمران و نماینده مردم گناباد در مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران از 20 درصد اعتبارات در نظر گرفته شده در بودجه سال آینده خبر داد و گفت: دولت اجازه فروش اوراق مشارکت تا سقف 100 هزار میلیارد تومان را دارد.

حمید بنایی با ابراز خرسندی نسبت به بازسازی قنات روستای روشناوند با 35 میلیارد ریال بودجه توسط آستان قدس رضوی اضافه کرد: این طرح در قالب مشارکتی بود که در حوزه کشاورزی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

نام:
ایمیل:
* نظر: