دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۵:۱۹:۵۵
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۱۰۳۳۷
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۲ - ۱۸:۳۲
این مسابقه که 9 ربع الاول برابر 2 بهمن ماه 1391 مصادف با سالگرد امامت حضرت قایم است بر گزار گردید . امروز که مصادف با تولد آخرین اختر سپهر ولایت است را برگزیذه ترین روز برای اعلام برندگان مسابقه کتاب دیدیم.

ما كه منتظر امام زمان هستيم، بايد در جهتى كه حكومت امام زمان(عليه الاف التحية و الثناء و عجل‌الله تعالى فرجه) تشكيل خواهد شد، زندگى امروز را در همان جهت بسازيم و بنا كنيم. البته، ما كوچكتر از آن هستيم كه بتوانيم آن گونه بنايى را كه اولياى الهى ساختند يا خواهند ساخت، بنا كنيم؛ اما بايد در آن جهت تلاش و كار كنيم.

ديدار اقشار مختلف مردم در روز نيمه‌ی شعبان 27/05/1387

این مسابقه که 9 ربع الاول برابر 2 بهمن ماه 1391  مصادف با سالگرد امامت حضرت قایم است  بر گزار گردید . امروز که مصادف با تولد آخرین اختر سپهر ولایت است را برگزیذه ترین روز برای اعلام برندگان مسابقه کتاب دیدیم.
ضمن تشکر از کلیه عزیزانی که در این مسابقه شرکت نمودند و پوزش ازتاخیر  اعلام نتایج ، اسامی برندگان را بدین شرح اعلام می گردد.
1-سرکار هانم مهندس ارادویی  با نمره 19 از 20
2-سرکار خانم سعیده تواضع  با نمره 19 از 20
3- جناب آقای مهندس کمال مباشری  با نمره 19 از 20
4-سرکار خانم مهندس مریم محمدپور   با نمره 19 از 20
هیچ کدام از شرکت کنندگان نمره 20 را دریافت ننموده  و هیچ کدام کمتر از نمره 12/5 را دریافت نکرده اند . با امید به اینکه در مراحل زندگی هر روز بتوانیم جهان را آماده  حکومت حق حضرت نماییم و با اعمال خویش نه زبان آمادگی و درخواست خود را برای زندگی عدل اللهی فراهم نماییم .
به برندگان هدایایی را به رسم یادبود تقدیم خواهیم کرد و امید واریم در دیگر مسابقات نیز همراه و برنده باشند.
برای دریافت هدایا با دوستان هماهنگی لازم خواهد شد.
در صورت درخواست اعلام اشتباهات با ایمیل bmfars89@gmail.com تا 10/4/1392 پاسخ گو خواهیم بود.
التماس دعا
224/224

نام:
ایمیل:
* نظر: