جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۳:۳۵:۳۹
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۰۳۵۲۲
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۴
فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت فاطمه معصومه(س) خبر داد:
خانم حریری گفت: مراسم اعتکاف دختران دانش آموز در ایام البیض ماه رجب المرجب در مسجد حضرت اباالفضل(ع) جهرم برگزار می گردد.
نرجس حریری فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی دختران حضرت فاطمه معصومه(س) در گفتگو با خبرنگار تنویر جهرم ضمن فرارسیدن ایام ولادت امام جواد(ع) و میلاد امام امیرالمومنین علی(ع) از برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در مسجد حضرت ابالفضل(ع) جهرم خبر داد.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه" اعتکاف یک رویش انقلابی است" تصریح کرد: با هماهنگی و پشتیبانی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان در رابطه با فراهم نمودن زمینه حضور دانش آموزان در این مراسم معنوی، دانش آموزان در سه مقطع ابتدایی، متوسطه دوره اول و دوره دوم می توانند جهت نام نویسی به حوزه بسیج دانش آموزی دختران واقع در میدان ولایت و دفاتر بسیج دانش آموزی در مدارس خود مراجعه نمایند.

خانم حریری در ادامه ضمن تقدیر از همکاری بسیجیان پایگاه حضرت ابالفضل(ع) اظهار داشت: برنامه های فرهنگی مختلفی از جمله محفل انس با قرآن با حضور قاریان کشوری، برنامه‌ی شبی با شهداء، ختم قرآن، قرائت ادعیه و مناجات خوانی، برپایی کرسی های اعتقادی - دینی و سخنرانی های مذهبی از جمله برنامه های پیشبینی شده‌ی این مراسم می باشد.

وی ضمن ابراز امیدواری از استقبال بیش از 400 دانش آموز در این برنامه، بیان داشت: اولویت ثبت نام با فرماندهان و اعضای شورای واحدهای پیشگام دانش آموزی می باشد.

فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی حضرت فاطمه معصومه(س) در پایان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه‌ی مومنین در این ماه عزیز، استفاده از فرصت طلائی اعتکاف در جهت خودسازی نوجوانان و جوانان در شرایط هجمه‌ی شدید فرهنگی دشمنرا لازم و ضروری خواند و همه‌ی دانش آموزان را به شرکت در این مراسم معنوی توصیه نمود. 

مراسم اعتکاف دختران دانش آموز جهرمی برگزار می شود 
نام:
ایمیل:
* نظر: