جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۲:۰۵:۵۱
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۰۳۷۰۹
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸
مسئول تربیت بدنی سپاه جهرم در گفتگو با تنویر
محمد خادمپیر از شرکت 5 بسیجی کاراته کای جهرمی در مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته، رده‌ی سنی نوجوانان و جوانان که از 23 لغایت 25 فروردین ماه در شهر مقدس قم برگزار می گردد، خبر داد.
به گزارش تنویر جهرم، سروان پاسدار محمد خادمپیر مسئول تربیت بدنی سپاه جهرم در حاشیه این اعزام، اظهار داشت: مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته جمهوری اسلامی ایران رده‌ی سنی نوجوانان و جوانان از 23 لغایت 25  فروردین ماه در شهر مقدس قم برگزار می گردد، که با توجه به برگزاری این رویداد، 5 نفر از کاراته کاهای نوجوان و جوان عضو هیئت کاراته بسیج شهرستان، که در مسابقات استانی نیز به مقام قهرمانی رسیده بودند، به این مسابقات اعزام شدند.

مصطفی اکبری مسئول هیئت کاراته‌ی بسیج جهرم به عنوان سرپرست و مربی این تیم پنج نفره در گفتگو با خبرنگار تنویر، اظهار داشت: مسابقات انتخابی تیم ملی همیشه از سطح بالایی برخوردار بوده و نفرات با آمادگی کامل بدنی، روحی و روانی شرکت می کنند.

وی با بیان شرایط و آمادگی خوب کاراته کاهای جهرمی شرکت کننده در این مسابقات، افزود: یاسین شاه علیان در وزن 52 کیلو و مهدی سیستانی در وزن 57 کیلوی رده سنی نوجوانان به روی تاتامی خواهند رفت.

مصطفی اکبری در ادامه اظهار داشت: رضا حسینی، محمد جعفر حکمت آرا و علی اکبر رمضانلی سه کاراته کای اعزامی رده‌ی سنی جوانان می باشند که در اوزان 55 و 61 کیلوگرم در این مسابقات به روی تاتامی خواهند رفت.

تنویر: نکته ای که در این اعزام به چشم می خورد عدم حضور مسئولین شهرستان به جز دو نفر از اعضای شورای اسلامی شهر جهرم، در بدرقه‌ی این ورزشکاران نوجوان و جوان بود که حضور مسئولین لااقل می توانست در بالابردن روحیه و انگیزه‌ی آینده داران ورزش شهرستان و کشور بسیار تأثیرگذار باشد.

اعزام پنج کاراته کای بسیجی جهرمی به مسابقات انتخابی تیم ملی

اعزام پنج کاراته کای بسیجی جهرمی به مسابقات انتخابی تیم ملی

اعزام پنج کاراته کای بسیجی جهرمی به مسابقات انتخابی تیم ملی

اعزام پنج کاراته کای بسیجی جهرمی به مسابقات انتخابی تیم ملی




نام:
ایمیل:
* نظر: