دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۹:۳۳:۰۶
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۰۳۷۱۳
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳
بسیج هنرمندان جهرم برگزار می نماید:
مسئول کانون بسیج هنرمندان جهرم گفت: در هفته‌ی هنر انقلاب اسلامی، برگزاری مراسم تجلیل از تنی چند از بسیجیان هنرمند "جریان ادب و هنر انقلاب در جهرم" برگزار می شود.
مهدی سروش مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان جهرم، در مصاحبه با خبرنگار تنویر ضمن تبریک ایام با سعادت ولادت مولای متقیان امام علی(ع)، اظهار داشت: همه ساله و به مناسبت سالگرد شهادت سید شهیدان اهل قلم، سید مرتضی آوینی، از نوزدهم تا بیست و ششم فروردین ماه را به عنوان هفته‌ی هنر انقلاب اسلامی معرفی نموده اند.

وی با اشاره به برگزاری جلسه ای با فرمانداری ویژه شهرستان جهرم به عنوان ریاست هفته‌ی هنر و دبیری بسیج هنرمندان در این هفته، برنامه های مختلفی جهت اجرا پیشنهاد گردید.

مسئول کانون بسیج هنرمندان جهرم در ادامه افزود: مهمترین برنامه در این هفته، برگزاری مراسم تجلیل از جریان ادب و هنر انقلاب در جهرم می باشد که انشاالله روز شنبه 26 فروردین ماه از ساعت 17 الی 19 در تالار فردوسی اداره ارشاد برگزار خواهد شد.

مهدی سروش ضمن تقدیر از همکاری همه عوامل و دست اندرکاران در اجرای این برنامه تصریح کرد: در این مراسم از مرتضی حاج عسکری به عنوان مداح نغمه های آئینی، ایوب پرندآور، عبدالحمید رحمانیان و عبدالرضا کوهمال به عنوان شاعر و صادق صادقی مقدم به عنوان مستند ساز تجلیل به عمل خواهد آمد.

مراسم تجلیل از جریان ادب و هنر انقلاب در جهرم
نام:
ایمیل:
* نظر: