شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۹:۴۷:۰۸
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۰۳۷۲۵
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۴
فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام سجاد(ع) در گفتگو با تنویر
به همت حوزه مقاومت امام سجاد(ع) و بسیجیان گردان امام حسین(ع) ایستگاه صلواتی همراه با توزیع شیرینی، شربت و حک نمودن نقش نام مبارک امام علی(ع) بر روی خودروها در حیدرآباد برپا گردید.
سروان پاسدار محمد حسن میرزائی فرمانده حوزه مقاومت امام سجاد(ع) در گفتگو با خبرنگار تنویر جهرم از برگزاری برنامه های متنوع در ایام ولادت سراسر با سعادت امام علی(ع) خبر داد.

سروان میرزائی با اشاره به همکاری بسیجیان و اعضای شورای حوزه مقاومت امام سجاد(ع) با بسیجیان گردان امام حسین(ع) در راه اندازی ایستگاه صلواتی ورودی شهرستان جهرم از سمت شیراز، به همراه توزیع شیرینی و شربت و حک نمودن نام مقدس امام علی(ع) بر روی خودروهای عبوری، اظهار داشت: در پایگاه های مقاومت بسیج بخش مرکزی جهرم نیز با برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی، بسیجیان این روز بزرگ را گرامی داشتند.

وی در ادامه با یادآوری زحمات بسیجیان حوزه و پایگاههای مقاومت در زمینه‌ی تأمین امنیت شهر اظهار داشت: بسیجیان پایگاهها و اعضای شورای حوزه‌ی مقاومت در ایام تعطیلات نوروز تا کنون به برپائی تورهای ایست و بازرسی همت گماشته اند تا انشاالله دشمنان نادان نتوانند از شرایط سوء استفاده کنند و باعث سلب آسایش مردم گردند.
نام:
ایمیل:
* نظر: