گزارش
نشست روشنگری و بصیرتی
نشست
boletنشست روشنگری و بصیرتی
حوزه امام جواد(ع)سرچهان
یادداشت و گفتگو
همیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
دل نوشت مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس؛
boletهمیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
سالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
مصاحبه با همسر اولین طلبه شهید مدافع حرم محمد مسرور
boletسالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
کد خبر: ۱۰۳۸۰۹
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۰
بسیج دانش آموزی زرقان
به گزارش بسیج دانش اموزی زرقان ، مراسم اعتکاف در زرقان همزمان با سراسر کشور از تاریخ22 فروردین برگزار شده و کماکان نیز در حال برگزاریست.....
به گزارش بسیج دانش اموزی زرقان ، مراسم اعتکاف در زرقان همزمان با سراسر کشور از تاریخ22 فروردین برگزار شده و کماکان نیز در حال برگزاریست.
این مراسم بزرگ معنوی که به همت پایگاه امام حسن مجتبی ع و بسیج دانش آموزی سپاه این ناحیه،و با همکاری هیئت امنا مسجد المهدی در این مسجد برگزار گردید،تا پنجشنبه 24 ام پایان می یابد.
طاهری فرمانده حوزه همچنین خاطر نشان کرد این اعتکاف که با حضور بیش از 300 نفر خواهر و برادر هم اکنون درحال برگزاریست که از این 300 نفر 60نفر دانش آموز برادر و 65نفر دانش آموز خواهر می باشد،که با مداحی آقایان حمید یزذانی،محسن زارع،قاسم زارع،و با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین آقای چالمه،علیرضا صادقی و محمدرضا نریمانی همراه است.
مراسم اعتکاف با حضور بیش از 300 نفر در حال برگزاریستمراسم اعتکاف با حضور بیش از 300 نفر در حال برگزاریستمراسم اعتکاف با حضور بیش از 300 نفر در حال برگزاریستمراسم اعتکاف با حضور بیش از 300 نفر در حال برگزاریستمراسم اعتکاف با حضور بیش از 300 نفر در حال برگزاریست

224224/117
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: