گزارش
نشست روشنگری و بصیرتی
نشست
boletنشست روشنگری و بصیرتی
حوزه امام جواد(ع)سرچهان
یادداشت و گفتگو
همیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
دل نوشت مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس؛
boletهمیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
سالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
مصاحبه با همسر اولین طلبه شهید مدافع حرم محمد مسرور
boletسالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
کد خبر: ۱۰۴۳۰۳
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۸
حوزه شهید فهمیده سروستان:
سرگرد اکبری: در باغ شهادت باز است. نخستین یادواره سردار شهید مدافع حرم؛ شهید حاج آزاد خشنود کوهنجانی با حضور باشکوه مردم و مسئولین سروستان در حسینه سید الشهداء سروستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس در سروستان:

نخستین یادواره سردار شهید مدافع حرم حاج آزاد خشنود کوهنجانی با حضور باشکوه مردم بصیر، ولایتمدار سروستان و جمعی از مسئولان این شهرستان در حسینیه سیدالشهداء برگزار شد.

در این مراسم که به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه سروستان و در راستای تجلیل از این  سردار شهید برگزار شد، سرگرد پاسدار محمدعلی اکبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سروستان در سخنانی کوتاه اظهار داشت: ردای فاخر شهادت زیبنده قامت بندگان خاص و برگزیده خداست.

وی ضمن تجلیل از مقام شامخ شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم تاکید کرد: ترویج فرهنگ شهید و شهادت به معنی پاسداشت ارزش های اسلام ناب محمدی(ص) و یکی از شاخصه های مهم امر به معروف می باشد.

سرگرد اکبری در ادامه سخنان خویش ضمن بیان برخی ویژگی های شاخص سردار شهید حاج آزاد خشنود گفت: رسیدن به فوز عظیم شهادت راهی جز ایمان به خدا و اخلاص در عمل و حرکت در مسیر ولایت امکان پذیر نیست و همه این ویژگی ها را می توان در گفتار و رفتار سردار شهید حاج آزاد خشنود مشاهده کرد.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام محرابی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان فارس ضمن تقدیر از حضور باشکوه مردم بصیر و ولایتمدار شهرستان سروستان در این مراسم از مقام شامخ شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم تجلیل کرد و اظهار داشت: هدف از ترویج فرهنگ شهید و شهادت؛ احیای ارزش های اسلامی است.

وی در ادامه این مطلب افزود: ایمان راسخ به خدا، تقوا محوری، ولایتمداری و تلاش در جهت حمایت از مظلوم و مقابله با ظالم از جمله ویژگی های عمومی فرهنگ شهید و شهادت می باشد.

وی در جمع بندی سخنان خویش ضمن تاکید بر ادامه راه شهدا تا پیروزی کامل اسلام و ظهور حضرت ولی عصر(عج) تصریح کرد: قطعا با وحدت و یکدلی بیش از پیش آحاد جامعه اسلامی می توان بر عموم مشکلات فائق آمد و زمینه حکومت جهانی حضرت بقیه الله الاعظم؛ مهدی موعود(عج) را فراهم کرد و این امر میسر نخواهد شد جز با بصیرت افزایی و حرکت مستمر و مقتدر در مسیر ولایت که مطمئن ترین راه است.

مداحی و ذکر مصیبت اهل بیت پیامبر(علیهم السلام) توسط حاج اقا طاهری از دیگر برنامه های این مراسم بود.


انتهای پیام/224224/121
نام:
ایمیل:
* نظر: