کد خبر: ۱۰۴۶۴۶
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۳
فرمانده سپاه ناحیه اقلید:
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه اقلید بابیان اینکه سپاه همواره در خط رهبری و لباس آن، لباس شهادت و خدمت است، تصریح کرد: خارج شدن از خط رهبری و ولایت، پیاده شدن از قطار انقلاب است.

به گزارش روابط عمومی و تبلیغات سپاه اقلید، همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج،از امام جمعه محترم شهرستان اقلید دیدار و سرکشی به عمل آمد.

 سرهنگ پاسدار موسی زارعی در جلسه دیدار با امام جمعه که با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه اقلید، فرمانده پادگان آموزشی امام سجاد (ع) و جمعی از پاسداران در دفتر امام جمعه برگزار شد، حلول ماه شعبان و میلاد باسعادت امام حسین (ع)، حضرت ابوالفضل (ع) و امام سجاد (ع) را تبریک گفت و اظهار داشت: پاسداری از کشور، انقلاب، ملت و آرمان‌های والای اسلامی نظام از وظایف اصلی ما است

 

وی این وظیفه را خطیر و سنگین خواند و گفت: سپاه همواره در خط رهبری و حزب‌الله است و در دفاع از میهن، مقابله و مبارزه با دشمن در جنگ سخت، تهاجم فرهنگی، حمله به ارزش‌های والای انقلابی و اسلامی، تحریم اقتصادی و... از هیچ جان‌فشانی و ایثاری دریغ نخواهد کرد

 

زارعی بابیان اینکه لباس پاسداری سپاه لباس خدمت و شهادت است، به جنگ فرهنگی و اقتصادی که دشمن علیه ایران اسلامی راه انداخته اشاره کرد و عنوان داشت: محکم و استوار مانند همیشه در مقابل آن‌ها ایستادگی خواهیم کرد

 

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه اقلید اظهار نمود: امروز مشکلات اقتصادی گریبان مردم را گرفته و موجب بروز مشکلاتی شده که باید در این راستا اقدامی جدی و جهادی صورت گیرد.

 

وی در ادامه به انتخابات پیش رو اشاره و بر لزوم دقت، روشنگری، انتخاب اصلح و دفاع از حق تأکید کرد و بیان داشت: هر فردی که از خط رهبری و ولایت خارج شود به معنای این است که از قطار انقلاب پیاده شده است..

 

زارعی در پایان سخنان خود با اشاره به حضور به‌موقع و همیشگی مردم در عرصه‌های مختلف با وجود مشکلات اقتصادی تصریح کرد: باید با اقدام و عمل جدی در عرصه اقتصاد با تکیه‌بر توان داخلی و حرکت مؤثر برای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی گامی مفید برای کاهش این مشکلات برداشته شود.

 

در ادامه امام جمعه اقلید با تبریک اعیاد ماه مبارک شعب انتخابات را آزمونی بزرگ که هر چهار سال یک‌بار برگزار می‌شود عنوان کرد و گفت: انتخابات عرصه‌ای مهم و تأثیرگذار است که سرنوشت ملت را مشخص می‌کند.

 

 حجت‌الاسلام محمدصادق طالبی با استناد به فرمایش مقام معظم رهبری انتخابات را تکلیف الهی خواند و بر لزوم حضور حداکثری مردم و انتخاب افراد شایسته و اصلح تأکید کرد
نام:
ایمیل:
* نظر: