کد خبر: ۱۰۴۶۸۰
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۵
علی اکبری نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی:
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی : جذب سرمایه‌گذار در استان فارس خیلی کند است و حل مشکلات اقتصادی با بستر سازی برای سرمایه‌گذاری و جذب سرمایه در این استان میسر است.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: جذب سرمایه‌گذار در استان فارس به کندی صورت می گیرد و برای برون‌رفت از مشکل اقتصادی باید زمینه سرمایه‌گذاری در این استان فراهم شود.

به گزارش «بیکافارس»،آقای علی اکبری در پاسخ به این  سؤال که در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال ،راه محقق شدن شعار سال چیست؟گفت: باید به تولید، جذب سرمایه  و امنیت سرمایه‌گذار توجه ویژه‌ای کرد،  از 320 هزار میلیارد تومان بودجه سال جاری کشور، 180 هزار میلیارد تومان حقوق، 40 هزار میلیارد تومان یارانه، 30 هزار میلیارد تومان متعلق به آموزش وپرورش و 12 میلیارد تومان به بیمه طرح سلامت اختصاص یافته است.بودجه بسیار محدود است و برای افزایش اشتغال حتما باید به جذب سرمایه داخلی وخارجی همت گماشت.
 دولت پیشنهاد داده است 1.5 میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی صرف اشتغال پایدار در مناطق روستایی، عشایری، محروم و مرزی گردد ولی باز نیز به سرمایه های بیشتری نیاز داریم.
نام:
ایمیل:
* نظر: