گزارش
نشست روشنگری و بصیرتی
نشست
boletنشست روشنگری و بصیرتی
حوزه امام جواد(ع)سرچهان
یادداشت و گفتگو
همیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
دل نوشت مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس؛
boletهمیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
سالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
مصاحبه با همسر اولین طلبه شهید مدافع حرم محمد مسرور
boletسالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
کد خبر: ۱۰۴۷۳۲
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰
نشست فرهنگی بصیرتی
به گزارش خبرنگار سازمان بسیج دانش آموزی در استهبان در مورخه 1396/02/11نشست فرهنگی بصیرتی در واحد مقاومت زهرای اطهر برگزار گردید
به گزارش خبرنگار بسیج دانش اموزی استهبان نشست فرهنگی بصیرتی به مناسبت گرامیداشت هفته معلم با حضور برادر رزمنده جناب آقای خوشقدم برگزار گردید.

ابتدا جلسه با تلاوت آیاتی  از کلام الله مجید شرو ع سپس برادر خوشقدم ضمن عرض تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه و گرامیداشت هفته معلم خاطر نشان کردند"که استاد شهید مطهری یکی از افراد بارزو نمونه در جریان انقلاب ،و از تمام تفکرات و ایده ها و پیشنهادات حضرت امام (ره) تبعیت می کردند. و همواره در پی فرامین و دستورات حضرت امام در مورد نهضت بودند.

ایشان فرمودند: شهید مطهری رابطه اتصال بین امام و انقلابیون و مردم بودند و همیشه در مبارزات سیاسی در دوران انقلاب تاثیر عمیق و بنیانی داشتند.

شهید مطهری در مبارزات به مردم و انقلابیون نظارت مستمر داشتند و به مبارزات انسچام می بخشیدند و حضور ایشان موجب انسجام و تقویت مبارزان می شد.

وی خاطر نشان کردندگ یکی از الگو اسوه بودن دانش اموزان این است که به والدین خود احترام و رعایت حجاب و نگاه به نا محرم همیشه سرمشق زندگی خود قرار بدهند.

در پایان مسئول بسیج دانش آموزی لوح تقدیر به مناسبت هفته معلم و  تعامل مدیر مدرسه با مسئول واحد مقاومت اهدا نمودند.



224224/123
نام:
ایمیل:
* نظر: