يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۱:۰۲:۲۵
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۰۴۹۰۹
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۹
فرمانده بسیج کارگری شهرستان جهرم در مصاحبه با تنویر:
سرهنگ دوم پاسدار مجتبی قدیمی با اعلام خبر برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی در هفته بسیج کارگری از افتتاح پایگاه بسیج در مرکز بهره برداری، حفاظت، حفاری و لوله گذاری خطوط انتقال گاز شهرستان جهرم خبر داد.
به گزارش تنویر جهرم، هفته بسیج کارگری همزمان با روز جهانی کارگر همه ساله آغاز و به مدت یک هفته ادامه دارد.

بر همین اساس با فرمانده حوزه بسیج اصناف و کارگری شهرستان جهرم به گفتگو نشستیم و از برنامه های اجرایی در این هفته جویا شدیم.

سرهنگ دوم پاسدار مجتبی قدیمی ضمن تبریک به مناسبت روز جهانی کارگر به همه‌ی اقشار کارگری از اجرای برنامه های متنوع فرهنگی در این هفته توسط بسیجیان پایگاههای زیر مجموعه خبر داد.

وی با اشاره به برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی، گلباران قبور مطهر شهدا، برگزاری نشستهای بصیرتی در پایگاههای شهید مطهرنیا و ناظم پور، برگزاری جشن اعیاد شعبانیه به همراه مولودی خوانی از مهمترین برنامه های اجرا شده در این هفته بود.

سرهنگ قدیمی از دیدار با مسئولین و بسیجیان ایستگاه تقویت فشار گاز، مرکز بهره برداری گاز و مسئولین پایگاههای کارگری خبر داد و این روز را به ایشان تبریک گفت.

فرمانده حوزه بسیج کارگری جهرم از دیدار فرماندهان و شوراهای پایگاههای کارگری و سرحلقه های صالحین با نماینده ولی فقیه در سپاه جهرم خبر داد.

برگزاری شورای امر به معروف حوزه، جلسه حلقه های سرگروههای صالحین با محوریت انتخابات و حضور سازمان یافته بسیجیان در نماز جمعه را از دیگر برنامه های اجرا شده در این هفته عنوان نمود.

مجتبی قدیمی از افتتاح پایگاه بسیج در مرکز بهره برداری، حفاظت، حفاری و لوله گذاری خطوط انتقال گاز شهرستان جهرم خبر داد که با استقبال کارگران آن مجموعه روبه رور شد. 



نام:
ایمیل:
* نظر: