يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۸:۴۳:۱۲
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۰۴۹۱۳
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۳
به همت پایگاه مقاومت مقاومت بقیع و حوزه مقاومت بسیج بقیه الله (عج) برگزار شد:
حجت الاسلام گشتاسبی: تاکید همیشگی بر حضور حداکثری مردم در انتخابات همواره وجود دارد و با توجه شرایط فعلی سیاسی که بر کشور حاکم است، اهمیت حضور پرشور مردم بیش از پیش شده است.
به گزارش تنویر جهرم، نشست روشنگری و بصیرتی با محور انتخابات با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین احمد گشتاسبی نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه جهرم  به همت  پایگاه مقاومت مقاومت بقیع و حوزه مقاومت بسیج بقیه الله (عج) در مسجد گوهرشاد برگزار شد.
نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه جهرم  در این نشست با اشاره به معیارهای انتخاب اصلح از منظر قرآن و امام خامنه ای(دام ظله)، مردم را به حضور حداکثری در انتخابات دعوت کرد.
حجت الاسلام گشتاسبی انتخابات شورا برای شهر را مهم تلقی کرد و اظهار داشت: شورای اسلامی شهر بسیاری از اختیارات برای صرف هزینه ها و بودجه شهرداری ها را در اختیار دارند که اگر درست انتخاب نشوند ممکن است با در نظر گرفتن منافع شخصی به شهر ضربه های جبران ناپذیری وارد کنند.
وی اهمیت انتخابات ریاست جمهوری را در وضعیت کشور مهمتر خواند و گفت: مطابق فرمایشات رهبری، انتخابات مهم است؛ منتها انتخابات ریاست جمهوری مهمتر است.
وی افزود: تاکید همیشگی بر حضور حداکثری مردم در انتخابات همواره وجود دارد و با توجه به شرایط فعلی سیاسی که بر کشور حاکم است، اهمیت حضور پرشور مردم بیش از پیش شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: