کد خبر: ۱۰۵۵۷۰
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳
بیانیه سازمان بسیج کارگری کشور به مناسبت دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری:
سازمان بسیج کارگری کشور به مناسبت دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری بیانیه ای صادر کرد.

 سازمان بسیج کارگری کشور به مناسبت دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری بیانیه ای صادر کرد که متن کامل آن به شرح زیر است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

 ان الذین قالوا ربنا الله ثم استقاموا فلا خوف علیهم و لاهم یحزنون(احقاف/13)

  امام خمینی(ره): من امیدوارم که ملت شریف ایران در این امر مهم الهی که منحرفان از هر چیزی بیشتر با آن مخالفت کرده و می کنند و این نیز از اهمیت آن است ـ یکدل و یک جهت در روز انتخابات به سوی صندوقها هجوم برند و آرای خود را به صندوق ها بریزند.

  نظام جمهوری اسلامی ایران از ابتدا با رای و انتخاب مردم،  با حضوری حداکثری و مشارکت 98 درصدی مردم ایران زمین  روی کار آمد و ملت ایران  به  گونه ای نظام طاغوت و سران آنها  را در هم کوفتند که انقلاب اسلامی ایران به الگویی بی بدیل برای تمام کشورهای آزادی خواه جهان و جهان اسلام تبدیل شده است که البته وحدت ملی و یکدست شدن مردم شریف ایران در به دست آوردن چنین پیروزی را نادیده نمی توان گرفت.

نظام جمهوری اسلامی ایران بر خلاف بسیاری از کشورهای استکباری و سلطه طلب جهان که تنها ادعای دموکراسی را دارند مردم سالاری دینی حقیقی را به منحصه ظهور رسانده است چرا که در تمامی ادوار این مردم هستند که زمامداران و مسئولین امور خود در کشور را تعیین می‌کنند.

دشمنان نظام و انقلاب همیشه سعی بر کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات های مختلفی که در سراسر کشور برگزار می‌شود داشتند تا بتوانند به اهداف شوم و پلیدی که در سر می پرورانند برسند اما ملت ولایت مدار و انقلابی ایران اسلامی همواره مشت محکمی را بر دهان استکبار کوبیده و دشمن را از رسیدن به نقشه های شوم خود ناامیده کرده است.

در این انتخابات، دشمنان ایران اسلامی تو دهانی محکم دیگری را از ملت فهیم و انقلابی ایران خواهند خورد طوری که در یاد تاریخ بماند که ملت ایران هیچگاه اسیر عوام فریبی ها و تزویر رسانه‌های بیگانه و همچنین معاندینی که قصد ضربه به پیکره ایران اسلامی را دارند نخواهد خورد.

بسیج کارگری کشور از جامعه کارگری ایران اسلامی و  زحمت کشان عرصه صنعت و تولید می خواهد در پای صندوق‌های رای حضور بهم رسانند تا با انتخابی با بصیرت و هوشمندانه فرد اصلحی را برای این مسئولیت مهم و خطیر انتخاب کنند.

سازمان بسیج کارگری کشور

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: