شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۸:۲۴:۳۴
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۱۰۵۶۹۲
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۹
حلقه صالحین شهید محسن دهقانی کانون بسیج مهندسین کازرون تشکیل جلسه داد.

در ابتدای جلسه سرکارخانم مهندس زینب زراعت پیشه مسئول حلقه شهید دهقانی و مدرس دانشگاه اظهار داشت: امروز باید در حلقات صالحین خود را به سیره اهل بیت و ساده زیستی عادت دهیم و برای جلوگیری از مدپرستی دست به کار شویم و از تجمل گرایی پرهیز نمائیم.

زراعت پیشه با اشاره به فرمایش حضرت امام راحل(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، بیان داشت: به فرموده امام راحل، جهان اسلام و به طور کل تشیع و همه بسیجیان نیاز به تعلیم و تربیت دارند، اما امروز در سرلوحه کار ما خلاء تعلیم و تربیت احساس می شود.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه اعضای حلقه های صالحین سکانداران عرصه تعلیم و تربیت در جامعه هستند، خاطرنشان کرد: قرآن به ما درس سعادت و رسیدن به کمال را آموزش می دهد و در حلقه های صالحین نیز با همین درس ها آشنا می شویم.

مسئول حلقه شهید دهقانی تصریح کرد: دشمن در بعد نظامي و سياسي نتوانست موفق شود، اما در بعد فرهنگي با ابزارهايي از قبيل ماهواره وارد خانواده هاي ما شده است. ما بسيجيان بايد مواظب باشيم كه از اين قضيه مبرا گرديم و بايد آمادگي خود را با بصيرت افزايي ثابت كنيم.

وی در پایان ابراز داشت: اگر قلبهايمان به هم نزديك باشد و دستهايمان را به هم بفشاريم و به يكديگر احترام بگذاريم و مسائل سياسي مان به مسائل اخلاقي غلبه نكند، موفق خواهيم شد.

/224224

نام:
ایمیل:
* نظر: