جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۱:۳۸:۱۷
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۱۰۵۸۲۷
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۴
جلسه هم اندیشی سرگروه های حلقه های تربیتی شجره طیبه صالحین کانون بسیج مهندسین کازرون برگزار شد.
به گزارش بسیج مهندسین فارس:مهندس محمدجعفر شفیعی مسئول بسیج مهندسین کازرون ضمن تبریک فرارسیدن سوم خرداد و سالروز فتح خرمشهر، اظهار داشت: سوم خرداد یکی از پرافتخارترین روزهای تاریخ ایران اسلامی است و از نقاط عطف تاریخ معاصر ایران به شمار می‌رود.

مهندس شفیعی افزود: بدون تردید عملیات بزرگ و غرور آفرین بیت المقدس در سوم خرداد سال 1361 علاوه بر نمایش اتحاد رزمندگان شجاع کشورمان، فصل تازه ای را در معادلات سیاسی جمهوری اسلامی و جهان رقم زد و باعث شد رژیم بعثی سراسیمه و سرگردان در پی راهی برای برون رفت از آن باشند.

مسئول بسیج مهندسین کازرون خاطرنشان کرد: بازخوانی این حماسه تاریخی و ترجمان فرمایش حکیمانه امام راحل که خرمشهر را خدا آزاد کرد برای نسل های امروز، سناریوهای دشمن را با شکست مواجه و رشادت های فرزندان ایران اسلامی را در آن دوران جاودانه می کند.

مسئول بسیج مهندسین کازرون فتح خرمشهر را نشانه ای از عظمت خداوندتبارک و تعالی دانست و اظهار داشت: خواست خداوند سبحان بر این بود که خرمشهر آزاد شود و شکست بزرگی بر دشمن وارد شود. 
وی روز حماسه سوم خرداد را روز مقاومت، پیروزی و روز عزت و اقتدار ملت بزرگ ایران دانست و گفت: همه ما در قبال ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس مسئول هستیم و باید در جهت حفظ و حراست از اهداف و آرمان های مقدس آنان بکوشیم. 
مسئول شورای قشر بسیج مهندسین کازرون با بیان اینکه حماسه سوم خرداد، نماد اقتدار ایران اسلامی است و انتقال ارزش های آن به نسل جوان ضروری است گفت: باید نسل جوان را به نحو مطلوب و شایسته ای در جریان حماسه بزرگ فتح غرورآفرین خرمشهر مقاوم و حماسه آفرینی ها و رشادت های فاتحان این روز قرار دهیم.

مهندس شفیعی با تأکید بر حفظ فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس بعنوان سپر امنیت آفرين کشور عزیز ایران برابر فتنه‌افروزي‌های فرهنگی دشمنان در عرصه جنگ نرم ابراز داشت: مطمئن باشید پاسداران انقلاب اسلامی با درس‌آموزی از عبرت‌های تاریخی و مقاومت و ایستادگی هوشمندانه برابر نظام سلطه، برای حراست از استقلال کشور و هویت دینی و ملی ایران عزیز و همچنین پاسداری از انقلاب و دستاوردهای افتخارآمیز آن از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد و با آمادگی خود تحت فرماندهی مقام معظم رهبری،حضرت امام خامنه‌ای عزیز هرگونه تهدید و تجاوز احتمالی از سوی دشمنان  را با پاسخ سخت و پشیمان کننده و شکستی خفت‌بار و فراموش‌ناشدنی مواجه خواهند‌ ساخت.

/224224

نام:
ایمیل:
* نظر: