شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۲:۴۱:۳۹
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۰۵۹۵۱
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۱
فرمانده حوزه امام سجاد(ع) در گفتگو با تنویر جهرم
سروان میرزایی از برگزاری برنامه های متنوع قرآنی در ماه مبارک رمضان در مساجد و حسینیه های بخش مرکزی با محوریت بسیج خبر داد.
به گزارش تنویر جهرم، سروان پاسدار محمد حسن میرزایی فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام سجاد(ع) بخش مرکزی در گفتگو با خبرنگار ما از برگزاری برنامه های اعتقادی معنوی ویژه بسیجان آن بخش خبر داد.

وی با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان، تصرح نمود: در مساجد و حسینیه های بخش مرکزی با محوریت بسیج، برنامه های محفل انس با قرآن، جزء خوانی قرآن، آموزش روخوانی و روانخوانی قرآن برگزار خواهد شد.

سروان میرزایی با اشاره به استقبال مردم متدین بخش در این ماه مبارک از برنامه های قرآنی، اظهار داشت: پایگاههای آل یاسین و امام مهدی(عج) از روستای حسین آباد، پایگاه ابوذر نظام آباد، پایگاه امام رضا(ع) روستای صادق آباد و پایگاه بقیه الله (عج) مسجد امام کاظم (ع) از جمله مکانهای برگزاری محافل و کلاسهای قرآنی است.

فرمانده حوزه امام سجاد(ع) از جمله برنامه های اجرا شده توسط حوزه را تقدیر از اعضای شورای حوزه عنوان داشت و گفت: بسیجیان بی هیچ چشم داشتی در برنامه های مختلف جهادی، اقتصاد مقاومتی، امنیتی، فرهنگی و ... حضور دارند و در خط مقدم تلاش و کوشش می کنند که تک تک مسئولین باید قدردان این زحمات باشند.

وی با اشاره به برنامه های متنوع بسیج در زمینه های گوناگون، شناسایی عرصه های اردوی جهادی و تأمین مصالح و مواد مورد نیاز را از جمله برنامه های اجرا شده آن حوزه معرفی نمود و اظهار داشت: در آینده نزدیک پرسه عملیاتی عرصه های اردوهای جهادی نیز کلید خواهد خورد.

سروان میرزایی با اشاره به سالاروز حماسه آزاد سازی خرمشهر از جمله فعالیتهای بسیجیان پایگاه امام رضا(ع) روستای صادق آباد را برپائی ایستگاه صلواتی و توزیع شیرینی و شربت به مسافران جاده ی کمربندی سبز جهرم بیان داشت و افزود: بسیجیان مومن و متعهد جهت پاسداشت ایثارگریهای رزمندگان و شهدای هشت سال دفاع مقدس با کمترین بضاعت برنامه ای فرهنگی را به اجرا می گذارند تا مبادا این ارزشهای ناب به مرور زمان از یادها برود.

نام:
ایمیل:
* نظر: