پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۲:۲۸:۰۷
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۰۵۹۷۹
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۱
فرمانده سپاه جهرم خبر داد:
سرهنگ شادمند اجرای طرح نسیم محبت را به منظور گفتمان سازی تذکر لسانی و همچنین برخورد ایجابی با پدیده ی ضد دینی روزه خواری در ملأ عام عنوان نمود.
سرهنگ شادمند فرمانده سپاه جهرم در شورای امر به معروف و نهی از منکر سپاه آن شهرستان که با حضور اعضاء برگزار گردید، اظهار داشت: طرح نسیم محبت ویژه ی ماه مبارک رمضان با قدرت و قوت تمام در سطح شهرستان اجرا خواهد شد.

فرمانده سپاه جهرم در این جلسه به بیان محورهای طرح نسیم محبت در این ماه مبارک پرداخت و گفت: فضاسازی و تبلیغات در زمینه های آگاه سازی برخوردهای ایجابی و تذکر لسانی به روزه خواران و حرمت شکنان در این ماه، اولین محور این طرح می باشد که با همکاری فرهنگی اجتماعی سپاه جهرم بر روی تابلوهای تبلیغاتی سطح شهر بنرهایی جهت اطلاع  نصب خواهد شد.

سرهنگ شادمند با اشاره به اصل حفظ شئونات اسلامی توسط رانندگان و سرنشینان خودروهای عبوری و شخصی، تذکر لسانی و کتبی به برخی از رانندگانی که حفظ حرمت ماه رمضان را نمی کنند، از موارد و محورهای طرح معرفی نمود.

وی ضمن تقبیح شدید امر روزه خواری در سطح اجتماع از بستر سازی و آگاهی بخشی عمومی، جهت مقابله با این پدیده ی ضد دینی در پایانه ها و ترمینالهای مسافربری خبر داد.

فرمانده سپاه جهرم در ادامه اظهار داشت: با همکاری اداره صنعت، معدن و تجارت، دادستان شهرستان، اتاق اصناف و پلیس اماکن با راه اندازی گروههای نظارت بر اماکن عمومی، با هدف گفتمان سازی تذکر لسانی و همچنین برنامه ریزی تنظیم ساعات فعالیت رستورانها و اغذیه فروشان، مبنی بر رعایت حرمت ماه مبارک رمضان، توسط افراد غیر بومی و مسافر، مهمترین محور طرح نسیم محبت به اجرا در خواهد آمد.


نام:
ایمیل:
* نظر: