گزارش
نشست روشنگری و بصیرتی
نشست
boletنشست روشنگری و بصیرتی
حوزه امام جواد(ع)سرچهان
یادداشت و گفتگو
همیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
دل نوشت مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس؛
boletهمیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
سالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
مصاحبه با همسر اولین طلبه شهید مدافع حرم محمد مسرور
boletسالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
کد خبر: ۱۰۶۲۵۹
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۵
سؤولان سندی را مخفیانه امضاء کرده و در حال اجرای آن هستند و در کتاب بهداشت کودکان به آموزش مسائل جنسی می‌پردازند و فکر می‌کنند که ما از این مسائل خبر نداریم.

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس، آیت‌الله اسدالله ایمانی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته در بخشی از سخنان خود به بحث سند 2030 اشاره کرد و گفت: رهبری در مورد رد این سند، نظر قطعی داده و نمی‌دانم چرا هر روز یکی از مسؤولان از وزیر و مدیرکل و... باز هم اظهارنظر کرده و می‌خواهند به نوعی این قرارداد سخیف را توجیه کرده و برای اجرای آن دلیل بیاورند.

وی افزود: من نمی‌دانم چرا عده ای در این مملکت مدام می‌خواهند مردم را در حاشیه‌ها سرگرم کنند تا ما از مسائل اصلی و اساسی جامعه بی‌اطلاع مانده و آن‌ها نیز کار خود را دنبال کنند.

امام جمعه شیراز ادامه داد: مسؤولان سندی را مخفیانه امضاء کرده و در حال اجرای آن هستند و در کتاب بهداشت کودکان به آموزش مسائل جنسی می‌پردازند و فکر می‌کنند که ما از این مسائل خبر نداریم.

ایمانی اضافه کرد: مسؤولان دولت باید بدانند که اعتبار دولت به تنفیذ رهبری وابسته است و اگر آنها آرمان و اهداف انقلاب را قبول ندارند، به صراحت اعلام کنند تا مردم نیز تکلیف خود را با آن‌ها بدانند که بی‌گمان اگر مردم از دیدگاه چنین انسان‌هایی آگاهی پیدا کنند، برخوردشان به گونه دیگری خواهد بود.

نام:
ایمیل:
* نظر: