جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۶:۰۰:۰۴
کد خبر: ۱۰۶۸۶۵
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۷
بیانیه سپاه مهر به مناسبت روز قدس:
روز قدس اعلاوه بر آن که ماهیت جهانی انقلاب اسلامی ایران را هویدا می کند،نمایانگر آمال، آرزوها و موضع انقلاب نسبت به مستکبرین و جایگاه مستضعفین در نظام اسلامی است.

به گزارش تنویر در بخشی از بیانیه سپاه شهرستان مهر که به مناسبت فرا رسیدن روز قدس صادر شده، آمده است: روز قدس روزی است که همه مردم ایران یک صدا و متحد علیه مستکبران جهان اعلام موضع می کنند تا همگان بدانند امت حزب الله با توطئه و خدعه های داخلی و خارجی که بخواهد استقلال و دشمن ستیزی را تحت الشعاع قرار دهد با آن مقابله می کنند و با تمام توان راه امام و شهدا را با لبیک به ندای امام خامنه ای (حفظه الله) ادامه می دهند.

متن کامل بیانیه به شرح ذیل است:

»ﻭَﻧُﺮِﯾﺪُ ﺃَﻥ ﻧَّﻤُﻦَّ ﻋَﻠَﻰ ﺍﻟَّﺬِﯾﻦَ ﺍﺳْﺘُﻀْﻌِﻔُﻮﺍ ﻓِﯽ ﺍﻟْﺄَﺭْﺽِ ﻭَﻧَﺠْﻌَﻠَﻬُﻢْ ﺃَﺋِﻤَّﺔًﻭَﻧَﺠْﻌَﻠَﻬُﻢُ ﺍﻟْﻮَﺍﺭِﺛِﯿﻦ«َ

اﺭﺍﺩﻩ ﻭ ﻣﺸﯿﺖ ﻣﺎ ﺑﺮ ﺍﯾﻦ ﻗﺮﺍﺭ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺑﺮ ﻣﺴﺘﻀﻌﻔﯿﻦ ﺩﺭ ﺯﻣﯿﻦ ﻣﻨﺖ ﻧﻬﯿﻢ ﻭ ﺁن ها ﺭﺍ ﻣﺸﻤﻮﻝ ﻣﻮﺍﻫﺐ ﺧﻮﺩ ﻧﻤﺎﺋﯿﻢ ﻭ ﺁن ها ﺭﺍ ﭘﯿﺸﻮﺍﯾﺎﻥ ﻭ ﻭﺍﺭﺛﯿﻦ ﺭﻭﻯ ﺯﻣﯿﻦ ﻗﺮﺍﺭ ﺩﻫﯿﻢ.

روز قدس نشان‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌دهنده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی صف‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بندی حق و باطل، صف‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بندی عدل در مقابل ظلم است.امام خامنه ای (مدظله العالی)

بسم الله الرحمن الرحیم

آخرین جمعه ماه میهمانی خدا را مردی خدایی به نام روز قدس نام نهاد که بدون شک باید یکی از استراتژیک ترین تصمیمات بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی تلقی شود.

روز قدس علاوه بر آن که ماهیت جهانی انقلاب اسلامی ایران را هویدا می کند،نمایانگر آمال، آرزوها و مواضع انقلاب نسبت به مستکبرین و جایگاه مستضعفین در نظام اسلامی است.

حضرت امام (ره) نه تنها به فعالیت های دینی در بعد داخل توجه داشت بلکه در راه مبارزه با استکبار نیز بر روی حساس ترین رگ حیاتی آن دست گذاشت و با شدت هرچه تمام تر گلوی این غده سرطانی را فشرد تا مسئله قدس و فلسطین به عنوان قلب تپنده جهان اسلام به فراموشی سپرده نشود و همه به یاد داشته باشند نسبت به مظلومین جهان و آزادسازی آن از چنگال مستکبرین مسئولیت دارند.

از این رو روز قدس را جهانی خواند تا ملت های که زیر بار ظلم هستند در مقابل مستکبرین متحد شوند و بینی آنان را به خاک بمالند که به گفته ی حضرت امام (ره) این جرثومه های فساد را به زباله دان ها بریزند.

روز قدس روزی است که همه مردم ایران یک صدا و متحد علیه مستکبران جهان اعلام موضع می کنند تا همگان بدانند امت حزب الله با توطئه و خدعه های داخلی و خارجی که بخواهد استقلال و دشمن ستیزی را تحت الشعاع قرار دهند با آن مقابله می کنند و با تمام توان راه امام و شهدا را با لبیک به ندای امام خامنه ای (حفظه الله) ادامه می دهند.

ما پاسداران، بسیجیان و امت حزب الله در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به صحنه خواهیم آمد تا بار دیگر با آرمان های امام و انقلاب عهد ببندیم که راه استکبار ستیزی همانند گذشته ادامه دارد و آماده جان فشانی در راه عزت و سرافرازی دین و امت اسلامی هستیم و ثابت خواهیم کرد که قدس و فلسطین به عنوان نماد مقاومت و مسئله شماره یک جهان اسلام هرگز به فراموشی سپرده نخواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: