شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۷:۱۱:۵۳
کد خبر: ۱۰۷۱۲۵
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۱
فرهنگی اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج سپاه احمدبن موسی (ع) خبر داد:
به گزارش تنویر حوزه مقاومت بسیج قدس محمد آقا میربابایی دوچرخه سوار41 ساله ایرانگرد ضمن دیدار با سرهنگ پاسدار مرتضی خسروانی فرمانده سپاه ناحیه احمدبن موسی(ع)،پوستری از تمثال مبارک شهدای مدافع حرم را به ایشان اهداء نمود.
به گزارش تنویر حوزه مقاومت بسیج قدس دوچرخه سوار ایرانگرد به نام محمدآقامیربابایی 41 ساله  در سفر دوم خود به دور ایران اسلامی ، روز 4 تیرماه 1396 در ناحیه مقاومت بسیج سپاه احمدبن موسی (ع) شیراز حضور یافت و با سرهنگ پاسدار مرتضی خسروانی فرمانده  این ناحیه  دیدار و گفتگو نمود.
در این دیدار  که با استقبال گرم و صمیمی سرهنگ پاسدار خسروانی همراه شد،ضمن خیرمقدم و خوش آمد گویی توسط فرمانده ناحیه، این ورزشکار عنوان نمود  که تاکنون  از استان های  مازندران ، گیلان،اردبیل،آذربایجان غربی و شرقی،کردستان ،کرمانشاه،ایلام، خوزستان ،بوشهر،هرمزگان،سیستان و بلوچستان ،کرمان ،یزدو فارس عبور کرده است.
وی هدف خود را از این سفر گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم  در کشور و ترویج  فرهنگ ورزش همگانی  بیان داشت و در این دیدار پوستری از تمثال مبارک شهدای مدافع حرم را  به فرمانده سپاه ناحیه احمدبن موسی (ع) تقدیم نمود.
این ورزشکار افزود در این برنامه خود تاکنون هیچ حمایت کننده مالی  نداشته  و با توکل به خداوند متعال و توسل به شهدا این مسیر ها را طی نموده است  و در این را با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کرده است  و در آینده نزدیک  کتاب سفرنامه خود را  را منتشر خواهد کرد.
ایشان در پایان گفت  معمولا افراد سفر را به داشتن امکانات  متوقف می کنند ولی من با حداقل امکانات سفرهایم را شروع میکنم  و منتظر امکانات و تجهیزات نمی نشینم و ضمن قدردانی از مردم خوب و مومن و مهمان نواز شیراز  به این نکته اشاره کرد( یک ایران خانه دارم )....
در پایان سرهنگ خسروانی برای این عزیز توفیق، سلامتی و سربازی در رکاب آقا ولی عصر(عج) را با پرچمداری و علمداری مولایمان،رهبرمان  امام خامنه ای(حفظه الله تعالی)  از خداوند متعال خواستار شد.












نام:
ایمیل:
* نظر: