کد خبر: ۱۰۷۲۴۶
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰
مدیرعامل شركت شهرک‌های صنعتی فارس خبر داد
مدیرعامل شركت شهرک‌های صنعتی فارس از آغاز طرح عارضه‌یابی واحدهای صنعتی مستقر در شهرك ها و نواحی صنعتی فارس و معرفی واحدهای ثبت‌نام کننده به کلینیک صنعت خبر داد.

به گزارش بیکافارس به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس، شاهپور قنبری اظهار داشت: در قالب اجرای این طرح واحدهای صنعتی راکد و یا واحدهایی که با ظرفیت تولید پایین به فعالیت می‌پردازند عارضه‌یابی می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: واحدهای صنعتی متقاضی باید با مراجعه به سایت سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران به نشانی www.isipo.ir با ورود به بخش عارضه‌یابی واحدهای صنعتی نسبت به تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس افزود: پس از شناسایی واحدهای متقاضیِ عارضه‌یابی و تجمیع فرم‌های مربوطه، با تشکیل کمیته کارشناسی با حضور مشاوران صنعتی و دانشگاهی، موارد به کلینیک صنعت معرفی می‌شود.

وی هدف از عارضه‌یابی را کمک به واحدهای صنعتی کوچک برای توسعه و ایجاد تغییرات لازم به‌منظور بهبود و افزایش توان رقابت‌پذیری آن‌ها اعلام و در مورد اهمیت اجرای این طرح اظهار کرد: در مدل عارضه‌یابی اطلاعات کلی واحدهای صنعتی کوچک جمع‌آوری‌شده و محاسبات لازم برای تعیین شاخص‌های بهره‌وری و سودآوری واحد انجام می‌گیرد.

قنبری بابیان اینکه مشاور طرح کلینیک صنعت نیز انتخاب و به‌زودی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد گفت: در این طرح برای برون‌رفت صنایع از مشکلات برنامه‌هایی پیشنهاد و اجرایی می‌شود.

این مسؤول با اشاره به اهمیت صنایع کوچک در توسعه صنعتی، اشتغال‌زایی و افزایش درآمد سرانه اظهار داشت: تقویت و حمایت از این صنایع که درصد بالایی از صنایع  کشور را به خود اختصاص داده‌اند، جزء اولویت‌های سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و شرکت‌ شهرک‌های صنعتی فارس است.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر: