گزارش
نشست روشنگری و بصیرتی
نشست
boletنشست روشنگری و بصیرتی
حوزه امام جواد(ع)سرچهان
یادداشت و گفتگو
همیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
دل نوشت مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس؛
boletهمیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
سالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
مصاحبه با همسر اولین طلبه شهید مدافع حرم محمد مسرور
boletسالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
کد خبر: ۱۰۷۶۳۳
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۶ - ۰۲:۰۱
به همت حوزه بسیج دانش آموزی شهید فهمیده اوز کارگاه عفاف و حجابدر مدرسه شبانه روزی دخترانه خضری برگزار شد
به گزارش خبرنگار سازمان دانش آموزی  استان فارس در اوز ،حوزه دانش آموزی شهید فهمیده اوز کارگاه عفاف و حجاب در مدرسه شبانه روزی دخترانه محمد علی خضری برگزار کرد.
 این نشست با حضور حجت الاسلام والمسلمین رجبی از اساتید حوزه و دانشگاه، فرمانده حوزه محلات سید حسین رضوی، فرمانده حوزه دانش آموزی شهید فهمیده اوز مهدی آذربرزین و با حضور معاون  پرورشی آموزش و پرورش آقای شاه حسنی، مسئول بسیج دانش آموزی مستقر در آموزش و پرورش آقای فراشبندی و خبرنگاه محترم برادر کمالی برگزار گردید.
در این نشست جناب سروان رضوی به اهمیت عفاف و حجاب در جامعه و سپس حجت الاسلام والمسلمین رجبی به بحث کلی عفاف و حجاب و موضوع اردوهای جهادی پرداختند. برادر پاسدار مهدی آذر برزین فرمانده حوزه دانش آموزی شهید فهمیده اوز ضمن تشکر از حضور شرکت کنندگان در این کارگاه،  به مسائل  پیرامون عفاف و حجاب و اهمیت آن در جهت حفظ حیثیت زنان در جامعه، حفظ حریم خانواده، سلامت جامعه ،و هدف غرب از کشاندن جوانان ایرانی به بی بند و باری که  درمرحله اول آن حجاب و کمرنگ شدن آن و به تبعه آن از بین رفتن عفاف که نتیجه حاصل از آن آسیب زدن به  خانواده در جامعه است پرداختند. ایشان همچنین به مسائل پیرامون هدف اردو های جهادی که یکی از این اهداف، آشنایی دانش آموزان با محرومیت زدایی و فقر است اشاره نمودند.
224224/148


برگزاری کارگاه عفاف و حجاب توسط حوزه بسیج دانش آموزی شهید فهمیده اوز


نام:
ایمیل:
* نظر: