گزارش
نشست روشنگری و بصیرتی
نشست
boletنشست روشنگری و بصیرتی
حوزه امام جواد(ع)سرچهان
یادداشت و گفتگو
همیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
دل نوشت مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس؛
boletهمیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
سالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
مصاحبه با همسر اولین طلبه شهید مدافع حرم محمد مسرور
boletسالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
کد خبر: ۱۰۷۹۵۰
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۲
به همت حوزه شهید فهمیده سروستان
طبق روال کار هیئت اندیشه ورز ،همایش گفتمان انقلاب اسلامی این هفته با حضور سردار حدائق از موسسه بینش مطهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس در سروستان ،طبق روال کار هیئت اندیشه ورز ،همایش گفتمان انقلاب اسلامی این هفته با حضور سردار حدائق از موسسه بینش مطهر برگزار شد.

در همایش این هفته هیئت اندیشه ورز در ابتدا جناب سروان امیری ،فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی سروستان، ضمن عرض خیر مقدم خدمت سردار حدائق و عموم دانش آموزان و دانشجویان جهت شرکت در جلسه این هفته گفتمان گزارشی از نتایج و مباحث مطرح شده در جلسات گفتمان که تا کنون برگزار شده است خدمت سردار ارائه دادند.

در ادامه یک نفر از برادران و یک نفر از خواهران به ارائه گزارشی از فعالیت های انجام شده توسط بسیج دانش آموزی اعم از فعالیت های مجمع هم فکری ، فضای مجازی ، فرهنگی و سایر مسئولیت های این حوزه ارائه دادند.

سپس جناب سرگرد اکبری ضمن بیان سخنانی در خصوص روال کار هیئت اندیشه ورز از سرادر حدائق دعوت کردند که با سخنان خود اعضای هیئت را به فیض برسانند.

سردار حدائق که از موسسه بینش مطهر استان فارس تشریف فرما شده بودند در ابتدای سخنان خود ضمن ابراز خوش حالی از تشکیل این هیئت از همه بسیجیان خواست که با امید و شوق این راه و اهداف این جلسات را پیگیری کنند و ادامه دهنده راه شهدا باشند.

ایشان در ادامه سخنان خود ضمن در خواست از بسیجیان به انجام واجبات و ترک محرمات و خواندن نماز اول وقت و انس با قرآن به بیان چند نکته اساسی که در زندگی روزمره ما اثر دارد پرداختند. از جمله این نکات به شرح زیر است:

1. باور داشتن خداوند به عنوان خیر خواه ما و قدرت مطلق عالم

2. تقوا به معنی این است که انسان بتواند خود را کنترل کند و مرتکب کناه نشود  و این تقواست می تواند ایمان انسان را نگه دارد.

3. پایه حرکت جوانان اگر بخواهند انقلابی حرکت کنند استفاده از قدرت ها و توانایی هایی است که خدا به انسان داده است.

4. انسان چنان استعدادی دارد که به قرب الهی برسد و انسان از طریق عبد بودن است که می تواند به این درجه برسد.

5. هیچ میلی پاک تر و پر خیر و برکت تر از چیزی که خدا میفرماید نیست.

6. خواسته همه ما این است که خداوند خزائن دانش خود را به ما عطا فرماید و این دانش همان هدایت است.

سردار حدائق در پایان سخنان خود ضمن معرفی طرح بینش مطهر به بیان این نکته مهم پرداختند که با وجود گذشت سی و نه سال از پیروزی انقلاب اسلامی هنوز جامعه، اسلام را نشناخته است همان گونه که ما خیلی چیز ها را دوست داریم  اما آن ها را درست نمیشناسیم ،جامعه نیز همین گونه است و با وجود دوست داشتن اسلام ، اسلام را درست نمیشناسد.

شایان به ذکر است در پایان جلسه نیز از برندگان مسابقه با موضوع علت حمایت جکهوری اسلامی از کشور های مظلوم منطقه و با شعار ما حامیان قدسیم که از جانب شورای فضای مجازی حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی که در ایام مصادف با روز قدس برگزار شده بود تجلیل شد و برندگان جوایز خود را از دستان مبارک سردار حدائق دریافت کردند. 



انتهای پیام/224224/121

نام:
ایمیل:
* نظر: