کد خبر: ۱۰۹۱۵۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۳
معاون سیاسی حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج اقشار:
معاون سیاسی حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج اقشار با اشاره به ماموریت بسیج که متناسب با نیاز زمان و نوع تهدیدات دشمن تعریف شده است، خاطرنشان کرد: دشمن بر این است که با تبلیغات رسانه ای روحیه ی ایثارگری و شهادت طلبی جوانان را نابود کند.

به گزارش روابط عمومی و تبلیغات سپاه اقلید، نشست فرماندهان پایگاههای مقاومت بسیج وزارت صنعت و معدن با حضور مهندس چراغی مشاور وزیر و فرمانده مرکز بسیج صنعت و معدن برگزار شد.

در این نشست معاون سیاسی حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج اقشار، وزارت خانه ها و ادارات با اشاره به کارکرد بسیج و سپاه در نظام مقدس جمهوری اسلامی تاکید کرد: این نیروی عظیم در جهت آبادانی ایران عزیز تلاش می کند و احساس دشمن بر این است که با تبلیغات رسانه ای می تواند بر مشیت الهی غالب آید اما قدرت معنوی و الهی و روحیه ی ایثارگری و شهادت طلبی  جوانان و نوجوانان ما هیمنه استکباریش را شکسته است .

وی با اشاره به ماموریت بسیج که متناسب با نیاز زمان و نوع تهدیدات دشمن تعریف شده است، خاطرنشان کرد: با توجه به لزوم بسیج اقشار در دستگاه های اداری باید در ادارات، وزارتخانه ها با روحیه و تفکر بسیجی منشا خدمت گذاری هر چه بیشتر مردم باشند.

وی با اشاره به طرح بسیج سازندگی که به فرمان مقام معظم رهبری تشکیل گردید، گفت: این طرح بر محور غنی سازی اوقات فراغت جوانان و بسیجیان و کمک به دولت در جهت توسعه و آبادانی و محرومیت زدایی تشکیل شد و منظور از اجرای آن آشنایی بسیجیان و فرهنگیان با فرهنگ کار و تلاش، کمک به مناطق روستایی و نیازمند در جهت محرومیت زدایی و تسریع در انجام پروژه ها می باشد.

 عوضدخت خاطرنشان کرد: در راستای اهداف سازمان بسیج سازندگی تاکنون با وزارتخانه ها و سازمان های دولتی اقداماتی انجام شده و در این راستا سازمان بسیج سازندگی با بهره گری از فرآیند تخصصی و اجرای پروژه ها در کمترین زمان به مرحله بهره برداری رسانده اند.

وی در پایان به اهداف فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج وزارت خانه و صنعت و معدن اشاره کرد و عناون داشت: اهداف و ماموریت های بسیج عمق بخشیدن به اعتقادات دین و انقلابی مردم ما، ایجاد ظرفیت در جوانان برای مقابله با تهدیدات و بحرانها و از همه مهمتر در دستگاه های اداری و سازمانها و نهادها کمک بسیج به دولت در یاری رساندن و خدمت گذاری به مردم است که بسیج همیشه خود را خدمت گذار انقلاب و مردم و مدافع آن ها می داند که امیدواریم همه با این روحیه خدمت گذاری در جهت رشد و بالندگی و آبادانی نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش کنند .

منبع: بسیج پرس


 

نام:
ایمیل:
* نظر: