جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۳:۰۲:۳۳
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۰۹۸۶۲
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰
فرمانده حوزه مقاومت بسیج صاحب الزمان(عج) جهرم خبر داد:
نیروهای گردان امنیتی جهرم با اولویت اجرای میدان تیر و گردان عاشورای پایگاه محور حوزه صاحب الزمان(عج) به تمرین برنامه های عملیاتی رزمی پرداختند.
سروان پاسدار مصطفی نورزاد فرمانده حوزه مقاومت بسیج صاحب الزمان(عج) شهرستان جهرم، در مصاحبه با خبرنگار تنویر از اجرای برنامه های مختلف رزمی با هدف بالابردن سطح آمادگی یگانی نیروهای بسیج در انجام ماموریتهای محوله خبر داد.

مصطفی نورزاد با اشاره به تشکیل گردان امنیتی در آن حوزه مقاومت، اظهار داشت: فرخوان و حضور نیروهای گردان امنیتی در برنامه رزمی با اولویت اجرای میدان تیر، با حضور صد در صدی نیروها به لطف اهل بیت علیهم السلام به خوبی و بدون هیچگونه حادثه ای، اجرا گردید. 

وی در بخش دیگری از صحبتها با اشاره به فراخوان گروهانی گردانهای عاشورا (پایگاه محور) از حضور به موقع و اجرای کلاسهای امداد و نجات، ایست و بازرسی و اصول رزم شبانه خبر داد.

فرمانده حوزه صاحب الزمان(عج) جهرم در پایان افزود: نیروهای گردانهای عاشورا با همکاری قسمت عملیات سپاه جهرم و مربیان نظامی در تمرینی 2 ساعته به رزم شبانه، ستون کشی در شب همراه با اجرای برنامه کمین و ضد کمین و انفجارات پرداختند.

نام:
ایمیل:
* نظر: