جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۱:۰۶:۵۵
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۱۰۰۶۲
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۸
مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان جهرم خبر داد:
سرگرد صادقی گفت: دانشجویان بسیجی در عرصه های درمان و سلامت، آموزش، فرهنگی و عمرانی در منطقه پیش پر بخش سیمکان مشغول به خدمت رسانی می باشند.
سرگردپاسدار محسن صادقی مسئول دفتر بسیج دانشجویی دانشگاههای شهرستان جهرم، در حاشیه برگزاری اردوهای جهادی بسیج دانشجویی اظهار داشت: بیش از 50 دانشجوی بسیجی دختر و پسر مراکز آموزش عالی شهرستان جهرم به مدت یک هفته، در اردوهای جهادی بسیج حضور یافته اند.

سرگرد صادقی با اشاره به اهمیت فعالیتهای جهادی، گفت: این دانشجویان بسیجی بنا به تخصص خود در رشته های مختلف و عرصه های گوناگون مانند درمان و سلامت، آموزش، فرهنگی و عمرانی مشغول به خدمت رسانی می باشند.

وی در ادامه افزود: گروه های جهادی کمیل بسیج دانشجویی متشکل از برادران و خواهران دانشجوی بسیجی، که در عرصه ی جهادی شهید حججی(بخش سیمکان) فعالیت می کنند، تا کنون 5 روستای آن عرصه را تحت پوشش فعالیت خود قرار داده اند.

مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان جهرم ضمن تقدیر از حضور دانشجویان بسیجی افزود: تعدادی از دانش آموختگان و فارغ التحصیلان دانشگاهی و همچنین طلاب بسیجی حوزه های علمیه شهر جهرم نیز در این اردو مشارکت و به همکاری در زمینه های مختلف با دانشجویان پرداختند.

نام:
ایمیل:
* نظر: