گزارش
نشست روشنگری و بصیرتی
نشست
boletنشست روشنگری و بصیرتی
حوزه امام جواد(ع)سرچهان
یادداشت و گفتگو
همیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
دل نوشت مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس؛
boletهمیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
سالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
مصاحبه با همسر اولین طلبه شهید مدافع حرم محمد مسرور
boletسالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
کد خبر: ۱۱۰۱۴۶
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵
دبیرستان شهید دستغیب روستای فهلیان؛
هدف بعدی اردوی جهادی حوزه امام محمد باقر(ع) دبیرستان شهید دستغیب روستای فهلیان بود.

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس در ممسنی؛ هدف بعدی اردوی جهادی حوزه امام محمد باقر(ع) دبیرستان شهید دستغیب روستای فهلیان بود که هفته اخیر به همت دانش آموزان جهادگر این منطقه به پایان رسید.

گفتنی است در مراسم افتتاحیه که مدیر دبیرستان شهید دستغیب و فرماندهی حوزه بسیج دانش آموزی امام محمد باقر(ع) ممسنی حضور داشتند، نقص ها و عیب های موجود در مدرسه برای جهادگران جهت ترمیم و بازسازی تشریح شد.

لازم به ذکر است که سروان پاسدار احد صادقی فرمانده حوزه امام محمد باقر(ع) ضمن اشاره به اردوهای گذشته که در مناطق بسیار محرومی انجام شده بود ، عنوان کرد: ضمن خوشامد به شما دانش آموزان انقلابی و جهادگر، لازم است که به شما عزیزان تبریک عرض کنم زیرا تنها لیاقت است که انسان را به سمت چنین فضای معنوی میکشاند و مطمئنا شما لایق هستید که در این اردوی جهادی ورود پیدا کرده اید. ان شاء الله با همت شما دانش آموزان، این اردوی جهادی نیز با عالی ترین کیفیت به پایان خواهد رسید و تحویل شما و دوستان عزیزتان قرار خواهد گرفت و افتخاری دیگر در پرونده قطور افتخارات بسیج دانش آموزی سپاه ممسنی ثبت می شود.

پس از سروان صادقی، محمد علی کوشا مدیریت دبیرستان شهید دستغیب فهلیان نیز با اشاره به نزدیک بودن مهر ماه و شروع سال تحصیلی، این اردوی جهادی را برای مدرسه ضروری و مفید دانست. همچنین وی با اشاره به اجر اخروی این اردوی جهادی، همکاری و تلاش دانش آموزان را رمز موفقیت جهادگران در اردوهای جهادی دانست.



 



 

انتهای گزارش

224224/160

نام:
ایمیل:
* نظر: