گزارش
نشست روشنگری و بصیرتی
نشست
boletنشست روشنگری و بصیرتی
حوزه امام جواد(ع)سرچهان
یادداشت و گفتگو
همیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
دل نوشت مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس؛
boletهمیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
سالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
مصاحبه با همسر اولین طلبه شهید مدافع حرم محمد مسرور
boletسالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
کد خبر: ۱۱۱۰۲۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳
همزمان با سراسر کشور؛
دانش آموزان و نوجوانان عاشورایی لارستان با شرکت در مراسم "احلی من العسل" ، قاسم بن الحسن(ع) را الگوی خود قرار داده و از رشادت های او درس وفاداری و ایثار آموختند.

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس درشهرستان لارستان، ویژه برنامه "احلی من العسل" همزمان با سراسر کشور درلارستان برگزار شد.

دانش آموزان و نوجوانان عاشورایی لارستان با شرکت در این مراسم، قاسم بن الحسن(ع) را الگوی خود قرار داده و از رشادت های او درس وفاداری و ایثار آموختند.

در این برنامه که در بوستان شهدای گمنام لارستان و به همت بسیج دانش آموزی لارستان، اداره اوقاف و امور خیریه و معاونت کل و مدیریت آموزش و پرورش لارستان برگزار شد پس از تلاوت آیاتی چند از قرآن مجید، حجت الاسلام تکبیری به سخنرانی پرداختند.

وی در صحبت های خود با اشاره به اهمیت شناخت انسان کامل گفت: باید سعی کنیم حسد را از خود دور کنیم و اگر کسی را در مقابل خود دارای برتری هایی یافتیم برای موفقیت های خود و آن شخص دعا کنیم.

دانش آموزان پس از پایان سخنرانی، خود را به وضو آذین کرده و در جوار قبور شهدای گمنام و همراه با مسئولان از جمله فرمانده ناحیه سپاه لارستان و مدیر آموزش و پروش این شهرستان به اقامه نماز به امامت حجت الاسلام موسوی امام جمعه لار پرداختند.

مراسم عزاداری پس از نماز مغرب و عشا با حضور دانش اموزان که همه سربند مدافع حرم بر پیشانی داشتند برگزار شد.

دانش آموزان مهدی زاده، امینیان و شمسایی از جمله مداحان این برنامه بودند که دوستان خود را با اشعار و نوحه های زیبا به فیض رساندند.

گفتنی است در پایان این برنامه شرکت کنندگان، میهمان سفره اهل بیت بودند.

سوگواری احلی من العسل با حضور دانش آموزان لارستانی برگزار شد

انتهای پیام/

224224/145

نام:
ایمیل:
* نظر: