گزارش
نشست روشنگری و بصیرتی
نشست
boletنشست روشنگری و بصیرتی
حوزه امام جواد(ع)سرچهان
یادداشت و گفتگو
همیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
دل نوشت مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس؛
boletهمیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
سالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
مصاحبه با همسر اولین طلبه شهید مدافع حرم محمد مسرور
boletسالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
کد خبر: ۱۱۱۶۹۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰
حوزه صدیقه طاهره(س)
اولین جلسه توجیهی فرماندهان واحدهای پیشگام حوزه 2 حضرت صدیقه طاهره (س) با حضور رییس سازمان بسیج دانش آموزی برگزار شد.
به گزارش خبرنگار سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس، در روز پنج شنبه مورخ  96/7/20 اولین جلسه توجیهی فرماندهان واحدهای پیشگام حوزه 2 حضرت صدیقه طاهره (س) با حضور رییس سازمان بسیج دانش آموزی در سالن  دارالقرآن2 برگزار شد.

برنامه مذکور راس ساعت 9 صبح با پخش آیاتی از کلام الله مجید آغاز و سپس با ادای احترام دانش آموزان و پخش سرود جمهوری اسلامی ادامه یافت.

در ابتدای برنامه خواهر صالحی فرمانده حوزه 2 بسیج دانش آموزی حضرت صدیقه طاهره (س) ضمن عرض خوش آمد به دانش آموزان، به توجیه برنامه های سال تحصیلی جدید پرداختند. دقایقی از برنامه هم به سخنان خواهر سپیدکار مسئول تایید صلاحیت و امر به معروف این حوزه اختصاص یافت. همچنین خواهر نیرومند (فرمانده نمونه یکی از واحدهای مقاومت این حوزه) تجربیاتی ازفعالیت های خود را در رابطه با بسیج در اختیار دانش آموزان قرار داد.

حضور ارزشمند جناب آقای توکل مسئول محترم سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس، زینت بخش برنامه بود. ایشان ضمن توجیه و تشریح انتظارات بسیج از فرماندهان واحدها، مطالب مهمی را در راستای ارتقاء بصیرت دانش آموزان مطرح نمودند. ازجمله مهمترین مطالب مطرح شده توسط ایشان میتوان به موارد ذیل اشاره کرد:

مروری بر اردوی یاوران ولایت و هدف از برگزاری آن، بررسی قیام امام حسین (ع) و ارتباط آن با مسائل روز زمانه ما، اهمیت استفاده از فرصت ها بخصوص فرصت های معنوی، توصیف زیبای حجاب و اهمیت آن به عنوان پرچم و نماد دفاع از حریم اهل بیت را می توان ذکر کرد. در پایان صحبت های آقای توکل، دانش آموزان به طرح مشکلات مدارس خود پرداختند.

 مهمان دیگر این جلسه حجت الاسلام سجادیان، مسئول شجره طیبه صالحین ناحیه محمد رسول الله (ص)بودند که ایشان هم ضمن تبیین نقش و جایگاه فرماندهان واحدهای پیشگام و همچنین اهمیت حلقه های صالحین در مدارس، هدف از هرگونه فعالیت را صرفا رضایت خداوند ذکر کردند و دانش آموزان را در این زمینه فکری به ممانعت از دلسرد شدن در ناملایمات دعوت نمودند.

ایشان همچنین به صورت مختصر و مفید راهکار های جذب حداکثری دانش آموزان به بسیج را برای دانش آموزان توضیح دادند.

برگزاری جلسه فرمانده واحد های پیشگام حوزه 2 صدیقه طاهره (س)

برگزاری جلسه فرمانده واحد های پیشگام حوزه 2 صدیقه طاهره (س)

برگزاری جلسه فرمانده واحد های پیشگام حوزه 2 صدیقه طاهره (س)
نام:
ایمیل:
* نظر: