شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۵:۳۲:۰۲
کد خبر: ۱۱۱۷۷۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۱
بیانیه اتاق اصناف مرکز استان فارس
بیانیه اتاق اصناف مرکز استان فارس در محکومیت مواضع ترامپ
اتاق اصناف مرکز استان فارس در بیانیه ای ضمن حمایت از سیاست های دولت و دفاع قاطعانه از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان نهادی انقلابی و متعلق به ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی ، مواضع اخیر ترامپ را به شدت محکوم کرد. در این بیانیه آمده است : 
«اگر سپاه نبود، کشور هم نبود»
امام خمینی (ره)
اتاق اصناف مرکز استان فارس با ابراز انزجار از تهدیدات و اقدامات رژیم مستکبر آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، این شجره طیبه انقلاب اسلامی و یادگار جاودانه بنیان‌گذار کبیر جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) حمایت خود را از این نهاد انقلابی که از زمان پیروزی انقلاب اسلامی مهمترین نقش را در پاسداری و حراست از ارزش‌های انقلاب اسلامی ایفا نموده است و به همین علت خار چشم دشمنان ملت ایران به ویژه رژیم صهیونیستی و آمریکا بوده است را به همراه سیاست های دولت محترم دکتر روحانی اعلام می‌دارد.
اظهارات اخیر رئیس جمهور آمریکا علیه ملت شریف و فهیم ایران، برگ دیگری از سیاست‌های خصمانه آن رژیم را در برابر ملّتی مبارز و آزاده آشکار نموده است  و ما نیز همچون رئیس جمهور محترم و دولت مردم به عنوان جامعه بزرگ اصناف شیراز اعتقاد راسخ داریم ، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز عزیزتر و پرتوان‌تر از هر زمان دیگری رویاهای دست نیافتنی مستکبرین آمریکایی و حامیان آنها را آشفته ساخته و با رهبری هوشمندانه فرمانده کل قوا حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) همه توطئه‌ها را خنثی و بی‌اثر خواهد نمود و خوشبختانه دشمنان ملت ایران گوشه‌هایی از توانایی‌های سپاه در مبارزه با گروه‌های تکفیری صهیونیستی و یا حفاظت از حریم میهن اسلامی در خلیج‌فارس (و همیشه و تا ابد فارس) را مشاهده کرده‌اند.
به واقع این نهاد انقلابی نه تنها متعلق به ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی می باشد بلکه  متعلق به همه ملت‌‌های منطقه است و برای صیانت از امنیت و آرامش منطقه مجاهدت‌های بی‌نظیر و فداکاری‌های درخشانی را به منصه ظهور رسانده است.
اگر آمریکا سپاه را با عنوان گروه تروریستی قلمداد کند، بی‌شک خودشان در صف تروریست‌ها قرار گرفته‌اند، جهان و بشریت باید قدردان سپاه در مبارزه با تروریست‌ها باشد. جهان باید با چشم واقع‌بینانه دفاع سپاه از تهاجم تروریست‌ها را تأیید کند و سپاه مدافع ملت و‌ مهاجم به تروریست‌ها است.
ملت مبارز و انقلابی ایران سیاست های خباثت‌آلود استکبار در منطقه‌ را عمیقاً می‌شناسد و قاطعانه پاسخ خواهد داد. قدرت و موجودیت نیروهای مسلح به خصوص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای دفاع از کیان کشور که بر اساس مبانی اسلام و قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران به‌وجود آمده، ادامه خواهد یافت و هیچ جریانی حق یاوه گویی و اتهام‌زنی به این مجاهدان سرافراز را ندارد.
به فرموده مقام معظم رهبری «انقلابی زیستن و انقلابی ماندن بخش مهمی از کارنامه سپاه پاسداران است.» و ولایت مداری و روحیه انقلابی در کنار رشادت و دلیرمردی پاسداران مخلص و متعهد نظام در برهه‌های مختلف تاریخی توانسته است تهدیدهای دولت آمریکا و سایر دشمنان را با شکست مواجه نماید و در نهایت پیروزی و سربلندی را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان به ارمغان آورد.
ما کسبه ، تجار و بازاریان شیراز یکصدا فریاد میزنیم تا آمریکای جهان خوار بداند که ملّت شریف ایران با بهره گیری از رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب (مدظلّه العالی) و نیز به برکت خون شهیدان میهن اسلامی، با عزمی استوار و راسخ از آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، دفاع نموده و در کنار دولت و نیروهای مقتدر نظامی ایران اسلامی همچون ارتش و سپاه برابر زورگویی‌های دولت آمریکا و دیگر ابرقدرت ها در مسأله برجام و هر آنچه که مربوط به حقوق ملّت ایران باشد، قاطعانه و شجاعانه می‌ایستد و هرگز تسلیم زیاده خواهی آنان نمی‌شود و گستاخی امروز ترامپ گواه روشنی از فروپاشی اخلاقی وفرهنگی دولت آمریکا است.
نام:
ایمیل:
* نظر: