گزارش
نشست روشنگری و بصیرتی
نشست
boletنشست روشنگری و بصیرتی
حوزه امام جواد(ع)سرچهان
یادداشت و گفتگو
همیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
دل نوشت مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس؛
boletهمیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
سالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
مصاحبه با همسر اولین طلبه شهید مدافع حرم محمد مسرور
boletسالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
کد خبر: ۱۱۱۸۷۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶
حوزه 2 صدیقه طاهره (س)
ارجمندی:مهم ترین هدف تشکیل بسیج و انتظار مجموعه بسیج از فرماندهان واحد های بسیج، تربیت دانش آموزان با تفکر بسیجی است.

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس، روز پنج شنبه اولین جلسه توجیهی فرماندهان واحدهای پویندگان و امیدان با حضور جناب آقای ارجمندی جانشین فرماندهی ناحیه محمد رسول الله(ص) در سالن دارالقرآن اداره آموزش و پرورش ناحیه 2 شیراز برگزار شد.

برنامه مذکور راس ساعت 9 صبح با پخش آیاتی از کلام الله مجید آغاز و سپس با ادای احترام فرماندهان واحدهای امیدان و پویندگان و پخش سرود جمهوری و ادای احترام ادامه یافت.

در ابتدای برنامه خواهر صالحی فرمانده حوزه 2 بسیج دانش آموزی صدیقه طاهره (س) ضمن عرض خوش آمدگویی به فرماندهان واحدها، به تشریح مسائل تربیتی و اخلاقی در حوزه دانش آموزان و حلقه های صالحین و لزوم تشکیل حلقه های صالحین و گروهای تربیتی در مدارس پرداختند.

سخنران این برنامه برادر ارجمندی در رابطه با سن شکل گیری شخصیت دانش آموزان، اهمیت حلقه های صاحین، نقشه ها و توطئه دشمن و طراحی جذاب فضای مجازی برای سن حساس کودکی تا جوانی مطالبی را تشریح نمودند. ایشان همچنین به لزوم دشمن شناسی و راه های شناخت دشمن با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب و اهمیت پیشرفت کشور در همه زمینه ها بخصوص در زمینه اقتدار دفاعی و سیاسی، بصیرت افزایی و مبارزه با استکبار پرداختند.

بخشی از سخنان جانشین محترم فرماندهی ناحیه محمد رسول الله(ص) نیز به حرکت های جهادی و فعالیت های ایثار گرانه چند تن از شهدا از جمله شهید حججی، شهید تهرانی مقدم و شهید اسکندری اختصاص یافت و مهم ترین هدف تشکیل بسیج و انتظار مجموعه بسیج از فرماندهان واحد های بسیج، تربیت دانش آموزان با تفکر بسیجی عنوان شد.


گردهمایی فرمانده واحد های امیدان و پویندگان

گردهمایی فرمانده واحد های امیدان و پویندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: