گزارش
نشست روشنگری و بصیرتی
نشست
boletنشست روشنگری و بصیرتی
حوزه امام جواد(ع)سرچهان
یادداشت و گفتگو
همیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
دل نوشت مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس؛
boletهمیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
سالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
مصاحبه با همسر اولین طلبه شهید مدافع حرم محمد مسرور
boletسالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
کد خبر: ۱۱۲۱۰۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۶
فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی لار خبرداد:
فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی شهرستان لارستان گفت: امسال بیش از 270 برنامه هفته بسیج دانش آموزی در شهرستان لارستان برگزار می‌شود.

محمد جعفر مهربانی در گفتگو با خبرنگار سازمان بسیج دانش آموزی در لارستان با اشاره به هفته بسیج دانش آموزی اظهار داشت: بسیج دانش​ آموزی تلاش ویژه ای دارد تا بر اساس علایق دانش آموزان برنامه ​های متنوعی را در نقاط مختلف برگزار کند.

وی با اشاره و تشریح برنامه های این هفته خاطرنشان کرد: هفته بسیج دانش آموزی از ۷ آبان ماه آغاز و تا ۱۳ آبان ادامه دارد و در طول این هفته تعداد بیش از 270 برنامه در سطح شهرستان لارستان برگزار می شود.

مهربانی شعار امسال هفته بسیج دانش آموزی را «دانش آموز انقلابی، مدرسه انقلابی» عنوان کرد و افزود: برگزاری یادواره شهدای دانش آموز، برنامه پدافند غیرعامل در مدارس، آیین صبحگاهی نواخته شدن زنگ ایثار، تجلیل از مدیران برتر صالحین، دیدار با خانواده شهدا، آغاز ثبت نام لیگ علمی پایا، گزینه های شروع جشنواره موبایلی گزینه های روی میز(فضای مجازی)، دیدار با مسئولین ارشد شهرستان، برگزاری نشست های بصیرتی، برنامه صبح وصال (اعزام سخنرانان و راویان به مدارس)، عطر افشانی قبور مطهر شهدا، حضور سازمان یافته دانش آموزان در نماز جمعه از جمله برنامه های مهم این هفته است.

وی آخرین برنامه هفته بسیج دانش‌آموزی را حضور سازمان‌یافته دانش‌آموزان بسیجی در مراسم روز ملی مبارزه با استکبار جهانی عنوان و تصریح کرد: در روز 13 آبان ملت منسجم و یکپارچه ایران اسلامی ظلم‌ستیزی و استکبارستیزی خود را با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل فریاد خواهند زد.

فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی لار افزود: دشمنان از حضور یکپارچه و منسجم ملت ایران در صحنه‌های مختلف هراسانند و دانش‌آموزان، جامعه فرهنگی و آینده‌سازان نظام با حضور خود بر وحشت و ترس دشمنان اسلام می‌افزایند.

انتهای پیام/

224224/145

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: 0
انتشار یافته: 1
ابوذر جوکار
|
Iran, Islamic Republic of
|
21:19 - 1396/08/05
0
0
خدا قوت فرمانده
نام:
ایمیل:
* نظر: