گزارش
نشست روشنگری و بصیرتی
نشست
boletنشست روشنگری و بصیرتی
حوزه امام جواد(ع)سرچهان
یادداشت و گفتگو
همیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
دل نوشت مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس؛
boletهمیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
سالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
مصاحبه با همسر اولین طلبه شهید مدافع حرم محمد مسرور
boletسالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
کد خبر: ۱۱۲۱۷۰
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۸
صبحگاه سراسری زنگ ایثار و شهادت
حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا زینل پور: در زمان انقلاب همه مردم از کوچک و بزرگ مخصوصا قشر دانش آموز در تدوام انقلاب و دستاوردهای انقلاب سهیم بودند و لذا از همه به عنوان یک وظیفه الهی و دینی و شرعی بر خودمان واجب و لازم بدانیم که حافظ انقلاب و ولایت باشیم.
به گزارش خبرنگارسازمان  بسیج دانش آموزی استان فارس در استهبان، صبحگاه سراسری زنگ ایثار و شهادت به مناسبت هفته بسیج دانش اموزی در واحد مقاومت مدرسه سمیه برگزار گردید.

ابتدا صبحگاه با تلاوتی آیاتی از قرآن کریم شروع و سپس سرود جمهوری و گارد پرچم آغاز گردید.

سپس حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا زینل پور مسئول محترم حوزه نمایندگی ولی فقیه در ناحیه استهبان ضمن تبریک سالروز شهید دانش آموز حسین فهمیده و  هفته بسیج دانش آموزی از مدیر محترم مدرسه و مسئولین اداره و مسئول حوزه بسیج دانش آموزی به خاطر برپای این صبحگاه  تقدیر و تشکر کردند.

ایشان خاطر نشان کردند"در زمان انقلاب همه مردم از کوچک و بزرگ مخصوصا قشر دانش آموز در تدوام انقلاب و دستاوردهای انقلاب سهیم بودند و لذا از همه به عنوان یک وظیفه الهی و دینی و شرعی بر خودمان واجب و لازم بدانیم که حافظ انقلاب و ولایت باشیم.

ایشان فرمودند"وقتی که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید تمام استکبار جهانی مخصوصا آمریکای جنایتکار و رژیم غاصب صهیونیست همه درصدد این بودند که علیه جمهوری اسلامی وارد جنگ شوندکه 40کشور علیه جمهوری اسلامی جنگ تحمیلی هشت ساله را ایجاد کردند و موفق نشدند. الحمدالله به برکت خون شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم  و وجود رهبر حکیمانه انقلاب روز به روز بر اقتدار نظام جمهوری افزوده خواهد شد.


صبحگاه سراسری زنگ ایثار و شهادت در واحد مقاومت مدرسه سمیه استهبان

صبحگاه سراسری زنگ ایثار و شهادت در واحد مقاومت مدرسه سمیه استهبان


130/224224

نام:
ایمیل:
* نظر: