گزارش
نشست روشنگری و بصیرتی
نشست
boletنشست روشنگری و بصیرتی
حوزه امام جواد(ع)سرچهان
یادداشت و گفتگو
همیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
دل نوشت مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس؛
boletهمیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
سالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
مصاحبه با همسر اولین طلبه شهید مدافع حرم محمد مسرور
boletسالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
کد خبر: ۱۱۲۲۶۳
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۴
در واحد مقاومت مدرسه فاطمیه استهبان؛
نشست بصیرتی گفتمان انقلاب اسلامی در واحد مقاومت بسیج دانش آموزی مدرسه فاطمیه به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی برگزار گردید.
به گزارش خبرنگار بسیج دانش آموزی استان فارس در استهبان نشست بصیرتی گفتمان انقلاب اسلامی در واحد مقاومت مدرسه فاطمیه به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی با حضور فرماندهی ناحیه سپاه استهبان و مسئول بسیج دانش آموزی برگزار گردید..


ابتدا جلسه با تلاوتی از ایات قرآن مجید شروع گردید.


سپس سرهنگ پاسدار احمدی  ضمن تبریک  هفته بسیج دانش آموزی و تقدیر و تشکر مدیر محترم آموزشگاه به خاطر تعامل با دو مجموعه انقلابی سیج و سپاه پاسداران ، خاطر نشان کردند"امید به خدا،امید به آینده ،امید به پیشرفت در مراحل زندگی یکی از ویژگیهای جوان مومن انقلابی است.


ایشان فرمودند همیشه از خلقت انسان آدم تا قیامت دشمنی بنام شیطان داریم و به گفته خود شیطان من از اتش و انسان از خاک است.یک از عناصر چهارگانه خلقت آب،خاک،آتش ،باداست .


انسان همیشه در معرض وسوسه های شیطان هست و ما باید مواظب خودمان در این برهه زمانی حساس باشیم.


آمریکا به عنوان یک شیطان بزرگ در هر گوشه عالم از آسیای خاورمیانه تا آسیای غربی و اروپا و آفریقا به عنوان یک جنایتکار خبیث شناخته شده و ما در روز 13آبان را روز مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری کرده ایم.که دراین روز چند اتفاق افتاد:1-تسخیر لانه جاسوسی دشمن در سال 58"2-تبعید امام به ترکیه در سال 13433-قانون کاپیتولاسیون4-کشتار دانش آموزان توسط رژیم شاه در سال


در پایان سرهنگ پاسدار احمدی از دانش آموزان خواستند در زمینه  علمی،برنامه های بسیج،اهل بیت ،و خط ولایت فقیه و انقلاب پیش قدم باشند.

انتهای گزارش
224224/130
نام:
ایمیل:
* نظر: