گزارش
نشست روشنگری و بصیرتی
نشست
boletنشست روشنگری و بصیرتی
حوزه امام جواد(ع)سرچهان
یادداشت و گفتگو
همیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
دل نوشت مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس؛
boletهمیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
سالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
مصاحبه با همسر اولین طلبه شهید مدافع حرم محمد مسرور
boletسالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
کد خبر: ۱۱۲۲۸۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۶
با حضور مسئولان ستاد بحران شهرستان؛
برنامه پدافند غیرعامل ویژه دانش آموزان پسر شهرستان لارستان، با حضور مسئولان ستاد بحران این شهرستان توسط بسیج دانش آموزی و مدیریت آموزش پرورش برگزار شد.
به گزارش خبرنگار سازمان بسیج دانش آموزی در شهرستان لارستان، برنامه پدافند غیرعامل ویژه برادران در هنرستان امام خامنه ای(مدظله العالی) با حضور اعضای ستاد بحران شهرستان برگزار شد.

دراین برنامه سروان سلمانپور جانشین ناحیه سپاه لارستان در ابتدای برنامه با اعلام عنوان پدافند، آغازگر مانور در این هنرستان بود.

حجت فرشید سرمربی آمادگی دفاعی و هاشم زمانی مسئولیت هماهنگی دانش آموزان اجرا کننده این برنامه را برعهده داشتند که این همکاری اجرای منظم و یکدست اتفاقات این مانور را رقم زد.

پدافند غیر عامل توسط بسیج دانش آموزی لارستان برگزار شد

در پایان این مانور که به مناسبت هفته پدافند غیرعامل برگزار شده بود، فیاض پور معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش لارستان ضمن تشکر از بسیج دانش آموزی به عنوان مجری این پدافند، از دانش آموزان و مسئولان هنرستان امام خامنه ای(مدظله العالی) و همچنین از حضور مسئولان ستاد بحران تقدیر کرد.



وی افزود: در روز شهادت حسین فهمیده باید به آنچه امروز برایمان به عنوان امنیت به ارمغان گذاشته شده توجه بیشتری کنیم و سعی کنیم از راه شهدا منحرف نشویم.




انتهای پیام/
224224/145
نام:
ایمیل:
* نظر: