گزارش
نشست روشنگری و بصیرتی
نشست
boletنشست روشنگری و بصیرتی
حوزه امام جواد(ع)سرچهان
یادداشت و گفتگو
همیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
دل نوشت مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس؛
boletهمیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
سالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
مصاحبه با همسر اولین طلبه شهید مدافع حرم محمد مسرور
boletسالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
کد خبر: ۱۱۲۳۱۲
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۷
حوزه بسیج دانش آموزی فراشبند
یادواره 85 شهید دانش آموز فراشبند در تالار معلم این شهر برگزار شد.
به گزارش خبرنگار فارس در فراشبند:یادواره 85 شهید دانش آموز در فراشبند برگزار شد در این مراسم که فرمانده سپاه فراشبند نیز حضور داشت سخنانی در مورد شهدای دانش آموز و نقش دانش آموزان بسیجی در آینده این کشور بیان کردند. فرمانده سپاه ناحیه فراشبند صبح روز گذشته  در مراسم یادواره 86 شهید دانش آموز شهرستان فراشبند بیان داشتند؛ مجلس شهدا تقدس خاصی دارد و بسیار مقدس چراکه شهدا از خودشان رها شدن و به خدا پیوستند، و جامعه به یاد شهیدان زنده است و تاریخ ما را شهیدان زنده نگه داشته اند، و لذا ماباید دنباله رو یاد شهیدان باشیم نه با حرف بلکه در میدان عمل و شهدا ستاره های هستند که باید به آنها نگاه کنیم تا راه را گم نکنیم.

سرگرد عابدی با بیان اینکه وصیعت شهدا پیروی از ولایت فقیه هست بیان کردند؛ اعمال و رفتار شهدا برای ما درس است و یکی از این درس ها، درس ولایت مداری است، خداوند بزرگ نعمت ولایت فقیه را به ما هدیه داده است و توصیه و وصیعت شهدا پیروی از ولایت فقیه است.

فرمانده ناحیه سپاه فراشبند با توجه به سالروز شهادت شهید حسین فهمیده و خصوصیات این شهید بصیر افزود؛ جوانان و نوجوانان و دانش آموزان ما باید ویژگی ها و خصوصیات های امثال شهید حسین فهمیده را بدانند و به آنها عمل کنند، و امروز دانش آموز انقلابی و بصیر بایید مانند حسین فهمیده ها باشند.




انتهای پیام

224224/133

نام:
ایمیل:
* نظر: