گزارش
نشست روشنگری و بصیرتی
نشست
boletنشست روشنگری و بصیرتی
حوزه امام جواد(ع)سرچهان
یادداشت و گفتگو
همیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
دل نوشت مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس؛
boletهمیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
سالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
مصاحبه با همسر اولین طلبه شهید مدافع حرم محمد مسرور
boletسالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
کد خبر: ۱۱۲۳۶۹
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳
جلسه هم اندیشی مدیران و مربیان پرورشی مدارس آموزش و پرورش ناحیه دو شیراز
برنامه جلسه هم اندیشی مدیران و مربیان پرورشی مدارس آموزش و پرورش ناحیه دو شیراز در دانشگاه فنی و حزفه ای سما ء برگزار شد.
 به گزارش خبرنگار بسیج دانش آموزی استان فارس در ناحیه دو شیراز جلسه هم اندیشی راس ساعت 9 صبح روز چهار شنبه مورخ 10 آبان ماه 96 با پخش آیاتی از کلام الله مجید آغاز و سپس با ادای احترام مدیران و مربیان پروشی پخش سرود جمهوری و ادای احترام ادامه یافت.

در ابتدای برنامه آقای زارع رئیس مجتمع مدارس سماء، ضمن عرض خوشامد گوی و خیر مقدم خلاصه ای از فعالیت های و اهداف این مجتمع را بیان نمودند. در ادامه آقای بانشی معاونت محترم پرورشی آموزش و پرورش ناحیه 2 شیراز سخنانی در رابطه با باور ها و اعتقادات فرهنگیان و دانش آموختگان مکتب انقلاب ایراد نمودند. و رکن اساسی اندیشه ، توحیدی محوری عنوان کردند. در ادامه کلیپ شهید فهمیده پخش شد. سپس جناب آقای ارجمند جانشین محترم سپاه ناحیه محمد رسول ا... (ص) در خصوص تعامل بین بسیج و آموزش و پرورش ، خصوصا در بحث راهیان نور با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری: <<راهیان نور گنج است که ما باید از آن بهره ببریم>>. همچنین به بحث دشمن شناسی تاکید کردند.

سخنرانی حاج آقا مرادی پیرامون تعلیم و تربیت، جایگاه علم و کانون های تربیت که شامل اجتماع ، مدرسه و خانه و اهمیت امر تعلیم و تربیت در این کانون ها بود و سخنرانی همسر شهید اسکندری و قرائت دلنوشته شهید عباس آبیاری و قرائت دست نوشته شهید اسکندری در خصوص  تفاوت جنگ نرم و جنگ نظامی نیز اجرا گردید.

همچنین در انتها نیز دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر جناب آقای مهدوی در رابطه با جایگاه شهدا صحبت کردند. و در پایان این برنامه حاج آقا خادم امام جمعه محترم گویم صحبت کردند.


انتهای گزارش
224224/
نام:
ایمیل:
* نظر: