گزارش
نشست روشنگری و بصیرتی
نشست
boletنشست روشنگری و بصیرتی
حوزه امام جواد(ع)سرچهان
یادداشت و گفتگو
همیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
دل نوشت مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس؛
boletهمیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
سالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
مصاحبه با همسر اولین طلبه شهید مدافع حرم محمد مسرور
boletسالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
کد خبر: ۱۱۳۰۶۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۳
حوزه دانش آموزی شهید فهمیده کازرون خبر داد:
عارف فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی: بسیج را از مدرسه آغاز کنیم.

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس در کازرون، در چهارمین روز از هفته بسیج دوره توانمندسازی شورای واحدهای پیشگام برادر کازرون در محل سالن اجتماعات دانشگاه فرهنگیان کازرون برگزار گردید.

در ابتدای برنامه سروان پاسدار هادی عارف فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی کازرون ضمن خیرمقدم خدمت حاضرین به اهمیت بسیج دانش آموزی در مدارس پرداخت و با اشاره به پیروزی جبهه مقاومت در سوریه و عراق افزود که در دیدار اقشار مختلف بسیج با رهبر معظم انقلاب معظم اله به دو کلید واژه به نام بصیرت و دشمن شناسی اشاره کردند و در جریان پیروزی جبهه مقاومت این دو کلید واژه به نحو احسن تعریف گردید و وظیفه همه ماست به عنوان طلایه داران بسیج فرمایشات و دستورات حضرت آقا را به نحو شایسته انجام دهیم.

عارف در ادامه هدف از این دوره، آموزش و توانمندسازی اعضای شورای واحدهای مقاومت پیشگام است و عهده‌دار شدن دانش‌آموزان بسیجی به عنوان مسئولان فرماندهی و شورای بسیج واحدهای پیشگام را مطلوب دانست و گفت: سپردن مسئولیت به دانش‌آموزان نشانگر این است که در آینده، باید اداره مملکت و کشور برعهده دانش‌آموزان امروز باشد؛ بنابراین این اقدام بسیج دانش‌آموزی نوعی الگوسازی و تربیت مدیران جوان کشور برای آینده ایران اسلامی است.

فرمانده حوزه دانش آموزی بیان کرد: یکی از برکات انقلاب اسلامی وجود بسیج است که در اوایل انقلاب تشکیل شد و مهمترین خصیصه‌اش فرهنگ و ایدئولوژی آنست.

ایشان در پایان توصیه ای به دانش آموزان حاضر در دوره کردند و گفتند: اگر می خواهیم در همه عرصه های موجود موفق باشیم باید بسیج را از مدرسه آغاز کنیم.



برگزاری دوره توانمندسازی شورای واحدهای پیشگام  بسیج دانش آموزی کازرون گرامیداشت هفته بسیج

در ادامه برادر پاسدار پیمان موذنی در بحث نیروی انسانی به سخنرانی و تبادل ‌پرداخت و پس از آن برادر بسیجی حسین شجاعی در بحث تعلیم تربیت مباحثی مطرح نمودند.


برگزاری دوره توانمندسازی شورای واحدهای پیشگام  بسیج دانش آموزی کازرون گرامیداشت هفته بسیج

برگزاری دوره توانمندسازی شورای واحدهای پیشگام  بسیج دانش آموزی کازرون گرامیداشت هفته بسیج


نام:
ایمیل:
* نظر: