شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۸:۵۴:۲۰
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۱۳۴۹۲
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۷
به همت قسمت امر به معروف سپاه جهرم
با همکاری کانون بسیج فرهنگیان و قسمت امر به معروف و نهی از منکر سپاه جهرم، طرح نسیم محبت در اجتماع فرهنگیان بسیجی تشریح شد.
به گزارش تنویر جهرم، به همت دبیر قرارگاه امر به معروف و نهی ازمنکر سپاه آن شهرستان طرح "نسیم محبت" با حضور اعضای کانون بسیج فرهنگیان در سالن شهرداری تشریح و به بوته نقد و بررسی گذاشته شد.

امید حریری دبیر امربه معروف و نهی از منکر سپاه جهرم با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر وظیفه‌ای همگانی است، اظهار داشت: احیا و اجرای این فریضتین آثار ماندگاری در جامعه دارد.

وی با بیان اینکه قیام عاشورا و نهضت حسینی  بعد از شهادت امام حسین(ع) در راستای اجرای  فریضتین الهی امر به معروف و نهی از منکر، صورت گرفت، گفت: همه افراد باید در هر پست و مقامی که هستند، تلاش خود را جهت احیای این واجب فراموش شده به کار گیرند.

سروان پاسدار امید حریری در ادامه افزود: انقلاب اسلامی بزرگترین معروف است زیرا انقلاب اسلامی تقویت کننده امر به معروف و نهی از منکر است و برای تداوم آن باید ادبیات انقلاب اسلامی را مخصوصا در بین دانش آموزان و آینده سازان آتی کشور حفظ کنیم.

امید حریری گفت: نظارت عمومی و حساسیت جامعه به مسائل امربه معروف و نهی از منکر دو رکن اصلی فلسفه امر به معروف و نهی از منکر است.

وی با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر وظیفه‌ای همگانی است، افزود: احیا و اجرای این فریضتین آثار ماندگاری در جامعه دارد که وظیفه جامعه فرهنگی ما به عنوان قشر نخبه جامعه در همین راستا بسیار خطیر و سنگین است.


نام:
ایمیل:
* نظر: