کد خبر: ۱۱۳۶۸۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵
از سوی آستان احمدی و محمدی اعلام شد
به مناسبت فرا رسیدن ایام سرور ولادت نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (صلی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلم) و ذریه پاک ایشان حضرت امام جعفر صادق علیه‌السلام و آغاز هفته وحدت ویژه برنامه های فرهنگی و مذهبی مختلفی در حرم مطهر شاهچراغ علیه السلام برگزار می‌شود.



به گزارش بیکافارس به نقل از روابط عمومی آستان مقدس حضرت احمدبن موسی‌الکاظم شاهچراغ(ع)، حجت‌الاسلام سلامی معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان مقدس ضمن تشریح این ویژه برنامه ها اظهار داشت: مراسم جشن شب این ولادت های باسعادت، سه شنبه 14 آذر ماه بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین چوگانی و مداحی حاج حسن شالبافان، همراه با اجرای تواشیح برگزار خواهد شد.

وی افزود: مراسم جشن شام میلاد، چهارشنبه 15 آذر ماه بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء با سخنرانی آیت‌الله سید احمد خاتمی عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت تهران و مداحی حاج نجف روستا و حاج رضا رودکی در شبستان امام خمینی(ره) برگزار می شود.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان مقدس، گفت: برای کودکان عزیز نیز به همین مناسبت ویژه برنامه‌های متنوعی در نظر گرفته شده است که از آن جمله می‌توان به برگزاری مراسم جشن میلاد در روز سه شنبه 14 آذر ماه از ساعت 9 تا 11 صبح در محل بوستان کودک حرم مطهر همراه با اجرای برنامه‌های شاد و متنوع کودکانه، اشاره کرد.

حجت‌الاسلام سلامی در ادامه از برگزاری طرح نذر ختم میلیون ها صلوات هدیه به پیامبر رحمت حضرت محمد مصطفی(صلی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلم) و ائمه اطهار علیهم‌السلام در ایام هفته وحدت خبر داد و گفت: این طرح به صورت ارسال تعداد صلوات مدنظر توسط متقاضی به همراه نام و نام خانوادگی به شماره پیامک 100001522 اجرا می‌شود.

وی گفت: در طول هفته وحدت هدایای تبلیغی فرهنگی با محتوای متن انگلیسی آیات کتاب مقدس انجیل که به رسالت حضرت محمد(ص) بشارت داده اند  بین گردشگران خارجی مراجعه کننده به حرم مطهر توزیع می‌شود. همچنین نمایشگاه تصویری رسول آفتاب با موضوع 40 حدیث از زندگی پربرکت حضرت رسول مکرم اسلام(ص) در شبستان امام خمینی(ره) برپا می‌شود.

حجت‌الاسلام سلامی، دیگر برنامه‌های گرامیداشت هفته وحدت را به این شرح معرفی کرد: برگزاری مسابقه اینترنتی «رسول مهربانی» از متن کتاب "سنن النبی" همراه با اهدای جوایز به نفرات برگزیده، آیین نقاره زنی خدام حرم مطهر، اجرای ویژه برنامه زنده رادیو حرم به مناسبت ایام هفته وحدت، برگزاری محفل انس با قرآن کریم در روز پنجشنبه از ساعت 16 و برپایی ایستگاه صلواتی و توزیع آش در شب میلاد حضرت، در محل ورودی باب‌الرضا(ع) حرم مطهر.

روابط عمومی آستان مقدس حضرت احمدبن موسی الکاظم شاهچراغ(ع)، از تمامی زائران، مجاوران و ارادتمندان به اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام برای شرکت در ویژه برنامه های این ولادت‌های باسعادت دعوت به عمل می‌آورد.

انتهای پیام/

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: