گزارش
نشست روشنگری و بصیرتی
نشست
boletنشست روشنگری و بصیرتی
حوزه امام جواد(ع)سرچهان
یادداشت و گفتگو
همیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
دل نوشت مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس؛
boletهمیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
سالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
مصاحبه با همسر اولین طلبه شهید مدافع حرم محمد مسرور
boletسالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
کد خبر: ۱۱۴۰۸۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۴
حوزه مقاومت شهید فهمیده کازرون؛
محفل انس با همت حوزه مقاومت شهید فهمیده کازرون در دبیرستان شهید بانو برنجی برگزار شد.


به گزارش خبرنگار سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس در کازرون، با همت حوزه مقاومت شهید فهمیده مراسم محفل انس با قرآن در مورخه ۲۷ آذرماه با شرکت دانش آموزان ممتاز قرآنی در رشته های حفط و ترتیل و صوت با میزبانی واحد مقاومت متوسطه اول شهید بانو برنجی و با دعوت از رئیس حوزه علمیه کازرون حجت السلام صحرایی و رئیس اداره آموزش و پرورش کازرون برادر عباسی اجرا گردید.

برنامه های محفل انس با قرآن شامل تلاوت چند از آیات کلام الله مجید توسط یکی ازدانش آموزان؛ پخش سرود جمهوری اسلامی؛ سخنرانی حجت السلام صحرائی در مورد اهمیت دادن به جایگاه قرآن و تدبرکردن در هنگام خواندن قرآن و همچنین مقام والای انسان از لحاظ رشد و شکوفایی استعدادها نسبت به گیاهان و موجودات دیگر و توجه کردن به پیام های قرآن.

محفل انس با قرآن دبیرستان شهید بانو برنجی

در ادامه رئیس اداره آموزش و پرورش کازرون برادر عباسی در مورد توجه ویژه نسبت به قرآن و غافل بودن از درک عمقی به معنای قرآن و اینکه بیشتر در مواقع عزاداریها و مجالس ترحیم قرآن گذاشته میشود و ما باید بدانیم قرآن چه موقع و چه زمانی صحبت از تغییر اجسام بیان کرده به طوری که خداوند در آیه ۴۰سوره نمل میفرمایند: اجسام در حال حرکت است و ما میتوانیم آنها را تغییر دهیم.

وی افزود: باید به معانی قرآن عمقی بنگریم و آن را سرلوحه ی زندگیمان قرار دهیم تا روزگار بر ما بهتر بگذرد.

سپس در ادامه برنامه های اجرا شده در محفل قرآن دعوت از قاری برجسته ی بینا دل، حافظ کل قرآن برادر مزارعی بود که با صوت زیبا خود چند آیه از قرآن کریم را بصورت حفظ تلاوت نمود.

محفل انس با قرآن دبیرستان شهید بانو برنجی

و بعد گروه تواشیح از واحد امیدان شهید مرتجز سرود قرآنی بصورت گروهی همخوانی کردند و با برپایی نماز جماعت مراسم به پایان رسید.

محفل انس با قرآن دبیرستان شهید بانو برنجی
نام:
ایمیل:
* نظر: