کد خبر: ۱۱۴۲۶۹
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰
فرمانده سپاه ناحیه استهبان: گرامیداشت 9 دی،تعظیم و تکریم شعائر الهی است


فرمانده سپاه ناحیه استهبان:دشمن با حرص و ولع تمام در حال تخریب انقلاب است و متاسفانه عده ای هم در داخل"آتش تهیه"دشمن شده اند.

به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه استهبان،ستاد بزرگداشت 9 دی ماه با حضور فرمانده سپاه ناحیه استهبان و کارکنان در سپاه ناحیه استهبان تشکیل شد.

در این ستاد،فرمانده سپاه ناحیه استهبان ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن یوم ا...9 دی و هفته بصیرت گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد فتنه88، تشریح خوبی بود که باید خوب آنها را فهمید و به آنها خوب عمل کرد.

وی بیان داشت: یکی از بارزترین نکاتی که مقام معظم رهبری فرمودند این بود که به ترامپ گفتند که ریگان از تو قوی تر و زرنگتر بود نتوانست کاری کند و امروز هم جسمش پوسیده و روحش در عذاب است اما جمهوری اسلامی همچنان قوی و استوار ایستاده است.

احمدی جابری گفت::جمهوری اسلامی ایران کسی نیست که با این لفاظی ها و حرف های پوچ امثالی چون ترامپ بلرزد،زیرا که این انقلاب برخاسته از خواست مردم است و یک حکومت الهی است.

وی بیان داشت:امروز رسالت انقلابی ما سنگین تر است،امروز دشمن در جنگ فرهنگی می خواهد نظام را از درون تهی کند،هر روز یک دروغ را از طریق فضای مجازی دارد در بین مردم و جوانان شایع می کند و می خواهند مردم را نسبت به انقلاب و مسئولین بدبین کنند و متاسفانه عده ای هم در داخل دارند نقش "آتش تهیه"برای دشمن بازی می کنند.

فرمانده سپاه استهبان گفت:دشمن هر روز دارد دروغی را می سازد و شایع می کند،حالا دیگر وای به حال مسئولی که بدون حساب و کتاب حرف بزند،این را دیگر دشمن می کند عَلَم و شروع به تخریب می کند،نقد باید محترمانه و منصفانه، با دلیل و به قصد اصلاح باشد نه اینکه هرکس هرچه به ذهنش آمد بگوید و قصدش هم اصلاح نباشد،زیرا بعضا انتقادها در راستای هوای نفس و به قصد تخریب یک قوه و قدرت یابی یا بعضا به قصد خودنمایی است.

وی بیان داشت:رسالت ما این روزها بیشتر باید نمود داشته باشد،عده ای می خواهند انقلاب را از بین ببرند و موجبات بی اعتمادی مردم را فراهم کنند.اینها باعث سوء استفاده دشمن شده است.ما باید شعائر الهی را تعظیم و تکریم کنیم و حتما 9 دی از شعائر الهی است،ببینید مقام معظم رهبری چقدر در مورد این موضوع تاکید می کنند.

فرمانده سپاه ناحیه استهبان:عده ای شمشیر را از رو بسته اند و دشمنی خود را آشکار نموده اند،9 دی روز پیوند امت با امام(ره) و انقلاب است و یک روز بزرگ و حماسی است که باید این روز زنده نگه داشته شود.

وی بیان داشت:عده ای در خط انقلاب بودند و امروز دارند راه را کج می روند،چنانچه مقام معظم رهبری فرمودند فردی که 10 سال مسئولیت درجه یک کشور را داشته است چه شده که اپوزیسیون نظام شده است.

احمدی جابری گفت:واقعا این از مظلومیت کشور و انقلاب و مقام معظم رهبری است،ما باید ندای مبارزه با فتنه را بصورت جدی و بلند فریاد بزنیم،امروز شهدا از ما این را می خواهند،باید دانست که فتنه گران سال 88 می خواستند انقلاب را از بین ببرند،همان کاری که رژیم بعث عراق و امریکا و اسرائیل می خواستند انجام بدهند،برای ما سران فتنه و فتنه گران هیچ تفاوتی با حزب بعث عراق و اسرائیل ندارند.

وی بیان داشت: دشمن در فضای مجازی دارد کار می کند،چیزی که در استهبان توانسته است شعائر اسلامی را تکریم کند و این شعائر را زنده نگه دارد بسیجیان هستند اما متاسفانه عده ای از مسئولین که نمی گوییم خائن هستند می گوییم غافل هستند،در میدان نیستند.

وی بیان داشت:امروز شماها شهید صالح ها هستید،اما مرد میدان جنگ امروز،باید قوی تر از دیروز کار کند،امروز جنگ سخت تر است،زیرا کسانی با چهره ریا و تزویر وارد شده اند و این دید نافذ و بصیرت می خواهد تا روی ابلیسشان را دید.

شایان ذکر است شنبه 9 دی ماه راس ساعت 9 صبح تجمع بزرگ بسیجیان در میدان آپخش شهرستان قرآنی استهبان صورت می گیرد و سخنران این مراسم هم آقای جواد کریمی قدوسی خواهد بود.

نام:
ایمیل:
* نظر: