کد خبر: ۱۱۴۴۵۴
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۶
با حضور اقشار مردم و جامعه کارگری
جامعه کارگری نیز با نظام تجدید بیعت کردند/مردم استان فارس در راستای تجدید بیعت خود با ولایت‌فقیه، راهپیمایی سراسری 9 دی را امروز با حضور باشکوه و پرشور خود برگزار کردند. راهپیمایی و تجمع در اغلب شهرستان‌های استان فارس برگزار شد و در برخی از شهرستان‌ها نیز امشب بعد از نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود.

به گزارش بیکافارس، تجمع بزرگ 9 دی در شهر شیراز دقایقی پیش آغاز شد. همزمان با یوم‌الله نهم دی ماه، روز "بصیرت و میثاق امت با ولایت" مردم شهیدپرور و همیشه در صحنه شیراز با حضور باشکوه خود در تجمع حماسه 9 دی برگ زرین دیگری به افتخارات خود افزودند.

مردم شیراز با سر دادن شعارهای "الله‌اکبر"، "مرگ بر فتنه‌گر"، "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسرائیل" انزجار خود را از استکبار جهانی و در راس آن آمریکای جنایت‌کار اعلام می‌کنند. 

برپایی ایستگاه‌های صلواتی در مسیر راهپیمایی، برپایی 14 نمایشگاه بزرگ عکس با موضوع حماسه 9 دی در شیراز و برگزاری 11 شب شعر در استان فارس به اضافه ویژه‌ برنامه‌های فرهنگی، بصیرتی و برنامه‌های پرسش و پاسخ در مساجد و فرهنگسراها و بوستان‌ها از جمله برنامه‌های فرهنگی برای روز 9 دی است که از سوی شورای هماهنگی تبلیغات استان فارس اعلام شده است. 

 


مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: