کد خبر: ۱۱۴۵۸۹
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۷
وزیر اطلاعات:

به گزارش تنویر استهبان، حجت‌الاسلام سید محمود علوی وزیر اطلاعات امروز (شنبه 16 دی ماه 96) در مراسم ترحیم سه شهید وزارت اطلاعات در ارومیه با تبریک و تسلیت شهادتِ شهدای امنیت به محضر رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی)، ملت شریف ایران اسلامی، سربازان گمنام امام زمان(عج) و خانواده معظم سه شهید والامقام، تأکید کرد: سربازان گمنام امام زمان(عج) به‌زودی پاسخ کوبنده‌ای به گروهک‌های تروریستی و ضدانقلاب منطقه خواهند داد.

وزیر اطلاعات در این مراسم با اشاره به این‌که شهادت آرزوی جوانان این مرز و بوم است گفت: جوانان این مرز و بوم با رشادت خود توطئه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب می‌کنند.

وی افزود: سربازان گمنام امام زمان(عج) همواره آماده شهادت هستند و شهادت را یک سعادت دنیوی و اخروی برای خود می‌دانند. شهدای انقلاب اسلامی با شهادت به زندگی جاودانه دست یافته‌اند و راه پرافتخار امام حسین(ع) را ادامه می‌دهند.

وزیر اطلاعات تأکید کرد: سربازان گمنام امام زمان(عج) گلوله‌ها را می‌پذیرند اما به دشمن اجازه برهم زدن امنیت را نمی‌دهند. گروهک‌های تروریستی مطمئن باشند که اراده فرزندان این مرز و بوم را نمی‌توانند متزلزل کنند.

وزیر اطلاعات با بیان این‌که زندگی عزتمندانه و مرگ شرافتمندانه دو راه تأکیدشده در دین مبین اسلام است گفت: شهادت‌ها، اراده‌ها را پولادین، گام‌ها را استوار و مقاومت‌ها را پایدار می‌کنند.

انتهای پیام/*

http://tn.ai/1621055
نام:
ایمیل:
* نظر: